Експерти радять
Бакалія
Сучасна бакалія — це відділ у магазині, у який відносять продукти, для яких не потрібно особливих умов зберігання. Тобто для цієї категорії продуктів потрібні звичайні стелажі. Як правило, терміни зберігання товарів цієї групи доволі великі, вони зберігаються при кімнатній температурі. До відділу Бакалії ми відносимо різні види круп, готових сніданків, макаронні вироби, консервацію, олію, спеції, соуси, сухофрукти тощо. Даний […]
Операційна діяльність
Кожен власник прагне зробити свою компанію більш ефективною та прибутковою. Залежно від того, чим займається компанія, які операції для неї є ключовими, обираються інструменти для покращення її оперативної діяльності. Якщо це магазин, то йому, швидше за все слід зосередитися на оптимізації операційних процесів та якості надання послуг. Скоротити витрати і збільшити прибуток компанії – це ціль, яку ставить перед собою […]
Цікаві дослідження в маркетингу
Річард Вайзман якось розкидав на вулицях Единбурга більше сотні гаманців. На всіх була написана адреса “власника”, а в деяких – вкладені фотографії. Поштою повернулися близько 15% порожніх гаманців. Гаманців, де була фотографія сім’ї – 48%. З фотографіями цуценят повернулися 53%. А з фотками дитини аж 88% гаманців.⠀ Число базових потреб, які хвилюють наш мозок, дуже мало: їжа, безпека, розмноження і […]
Таргетована реклама у Facebook
Недостатньо створити сайт, сторінку у соцмережі, потрібно, щоб потенційний клієнт дізнався про вас та зацікавився вашою пропозицією. Digital – пропонує безліч інструментів для просування бренду онлайн, створення лояльної аудиторії, збільшення впізнаваності бренду. Розглянемо таргетовану рекламу соцмережі Facebook та її особливості. Таргетована реклама – це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору критеріїв (демографія, місцезнаходження, інтереси, уподобання тощо) заданому […]
Кому і для чого потрібен бізнес-план
Будь-який власник-франчайзер безпосередньо зацікавлений в успішній діяльності своїх партнерів-франчайзі. Саме від цього залежить рівень довіри до бренду і ефективність роботи всієї мережі. Тому відкриття бізнесу на умовах франчайзингу передбачає довіру до тих, хто дійсно має можливості ефективного розвитку справи. Бізнес-план є важливим і необхідним як для франчайзера – імідж і репутація бренду, для якого понад усе, так і для майбутнього […]