Експерти радять
Маркетинг і кольори
Червоний Асоціації: любов, вогонь, агресія, секс, влада, спека, сила, кров, небезпека, загострення пристрастей. Як використовується: пробуджує апетит, тому активно використовується фастфудом (McDonalds, Cola), а також у розвагах (Netflix) Синій Асоціації: довіра, безпеку, логічність. Як використовується: один з найбільш нейтральних кольорів, він про відчуття безпеки і спокою (Facebook, Samsung, Samsung, інтерфейси офісних і бізнес-програм). У дітей асоціюється зі зростанням і серйозністю. […]
Казка на ніч для мільйонера
«Читання – одне з джерел мислення та розумового розвитку» В.Сухомлинський. Просте запитання : яку останню книгу Ви прочитали? Змогли відповісти? Я, наприклад, задумалась. Останню книгу я прочитала на цьому тижні. Це була легка сучасна література. Але чи була з цього читання користь ? Зі здивуванням для себе відмітила, що так. Навіть з простого сюжету можна зробити висновки. І […]
Бакалія
Сучасна бакалія — це відділ у магазині, у який відносять продукти, для яких не потрібно особливих умов зберігання. Тобто для цієї категорії продуктів потрібні звичайні стелажі. Як правило, терміни зберігання товарів цієї групи доволі великі, вони зберігаються при кімнатній температурі. До відділу Бакалії ми відносимо різні види круп, готових сніданків, макаронні вироби, консервацію, олію, спеції, соуси, сухофрукти тощо. Даний […]
Операційна діяльність
Кожен власник прагне зробити свою компанію більш ефективною та прибутковою. Залежно від того, чим займається компанія, які операції для неї є ключовими, обираються інструменти для покращення її оперативної діяльності. Якщо це магазин, то йому, швидше за все слід зосередитися на оптимізації операційних процесів та якості надання послуг. Скоротити витрати і збільшити прибуток компанії – це ціль, яку ставить перед собою […]
Цікаві дослідження в маркетингу
Річард Вайзман якось розкидав на вулицях Единбурга більше сотні гаманців. На всіх була написана адреса “власника”, а в деяких – вкладені фотографії. Поштою повернулися близько 15% порожніх гаманців. Гаманців, де була фотографія сім’ї – 48%. З фотографіями цуценят повернулися 53%. А з фотками дитини аж 88% гаманців.⠀ Число базових потреб, які хвилюють наш мозок, дуже мало: їжа, безпека, розмноження і […]