Що нас чекає?

21.12.2020

2020 рік став для багатьох ритейлерів роком повної несподіванки. Цей рік продемонстрував нам всім, яким непрогнозованим може бути сплановане життя. Виявилось що за короткий період можна повністю змінити стиль життя: зупинити щоденну роботу, обмежити свободу пересування людей і товарів, фактично заморозити глобальну економіку в стан невизначеності.

Що ж нас чекає у 2021 році?

  • Постійні трансформації –  компанії повинні зробити ставку на постійний розвиток та інновації у торгівлі та не чекати повернення до стабільності.
  • Аналіз ситуації зі сторони. 2020 рік вимагає детального аналізу усіх процесів та визначення того, від чого потрібно відмовитися.
  • Перерозподіл ресурсів компанії
  • Професіоналізм та інновації. Компаніям важливо виявляти канали для нових бізнесів і можливостей та направляти ресурси для нових стартапів.
  • Управління знаннями. Не ігноруйте негативний досвід та приготуйтеся до прийняття швидких рішень.
  • Думайте про співробітників. Стратегія компанії повинна бути направлена на розвиток співробітників.
  • Дистанційний менеджмент дозволить скоротити витрати на утримання офісів, а також  всі зустрічі будуть переведені на онлайн зустрічі. Частина працівників (прогнозується 25%) на постійній основі буде переведені на дистанційну роботу
  • Сдвиг в онлайн, всі компанії будуть розробляти веб-продукти і роботу з покупцями у віртуальному просторі. Чат боти  отримають глобальний розвиток і зможуть вирішувати до 95% всіх запитів
  • Окремим трендом буде робота без торгівельних площадок
  • Маркетинг переїде в інтернет.

Наталія Сайкевич, керівник операційного департаменту мереж “Наш Край”|SPAR