Експерти радять
Збалансована система показників, або BSC як інструмент управління підприємством
Дієвим інструментом стратегічного та оперативного управління, який дозволяє співвіднести стратегічні цілі компанії з бізнес-процесами і повсякденними діями співробітників на кожному рівні управління, є BSC (Balanced Scorecard), або збалансована система показників. Ця унікальна система дозволяє інтегрувати фінансові та нефінансові показники господарської діяльності компанії, таким чином визначивши ступінь ефективності, збалансованості цілей та їхній причинно-наслідковий зв’язок. BSC – це кінцевий результат розробки […]
Чотири ери еволюції маркетингу
Прояви маркетингу з’явилися, коли відбувся перший обмін товарами. А це сталося практично одночасно із виникненням людства. У перших відомих древніх цивілізаціях ще до нашої ери процвітала торгівля, а супроводжувала її реклама. Звичайно, вона була примітивною, але древні папіруси з рекламним текстом, наскельними малюнки і написами збереглися від часів Стародавнього Єгипту і Греції, Риму і навіть шумерської цивілізації. Отже, перша причина […]
Зростання Private labels як нових конкурентів традиційних брендів
Частка власних торгових марок у ритейлі хоча й повільно, але зростає – про це йдеться в щорічному дослідженні Асоціаціі виробників приватних торгових марок (Private Label Manufacturers’Association (PLMA). Це було продиктовано мінливим ставленням людей до споживання: якщо раніше private labels вибирали, керуючись тільки ціною, а не якістю, то зараз покупці просто не бачать різниці. Покупець сьогодні став більш раціональним, розбірливим, […]
Як дізнатися: ознаки і небезпеки несвіжої риби
У наших краях покупка риби більше схожа на гру в рулетку: ніколи не знаєш, попався якісний продукт або ж після ситної вечері доведеться звертатися по допомогу до лікаря. Щоб уникнути таких неприємних ситуацій, дізнаємося, як розпізнати зіпсовану рибу. Перший різновид оселедця – це бочковий солоний оселедець. Така риба вигідна тим, що її можна купити «очима». Перш за все звертаємо увагу […]
Digital-маркетинг: топ-10 ефективних сервісів
Немає планування – немає результату. І маркетинг тут не виняток. Під час дистанційного формату роботи маркетолог озброєний тільки ноутбуком з інтернетом і відповідальністю за продажі. До того ж у період пандемії доводиться більше уваги приділяти аналізу, щоб грамотно розподіляти бюджет і домагатися ще кращих результатів. А вирішити це завдання допомагають спеціальні сервіси. Trello Це один з найпопулярніших сервісів, який допомагає […]