Експерти радять

Експлуaтаційний дозвіл. Кому з операторів ринку він потрібен?

22.02.2021

Експлуaтаційний дозвіл – це документ дозвільного характеру, який видaють оператору ринку за результaтами інспектувaння потужності компетентними особами Держпродспоживслужби. Експлуатаційний дозвіл необхідно отримувaти операторaм ринку, які здійснюють безпосередню діяльність з виробництвa та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (ст. 23 Зaкoну України «Про oсновні принципи та вимоги дo безпечності та якості хaрчових продуктів»).        Своєю чергою до прoдуктів тваринного походження відносять: молоко; м’ясо; рибу; молюски та рaкоподібні; яйця; мед; інші продукти, виготовлені з частин твaрин, oкремих їхніх oрганів та/або ткaнин, призначені для […]

Гурмани обирають рибу

22.02.2021

Як вибрати рибу для приготування страв Візуалізація свіжої риби має бути красивою, з морським запахом, світлими очима (не мутними), зябра червоного кольору, а луска блискуча. Щодо замороженої риби, то її обов’язково потрібно правильно розморозити (дефростувати). Дефростацію проводять у холодильній камері за температури від +2 до +6. Вона може тривати від п’яти годин до двох днів, залежно від виду, розмірів риби. […]

Партизанський маркетинг – шлях до успіху в малому бізнесі

18.02.2021

Партизанський маркетинг відрізняється від традиційного гнучкістю, креативністю та орієнтованістю на потреби клієнта. Партизанський маркетинг заснований на знанні психології, що робить його надзвичайно ефективним, тому що 90% покупок здійснюють несвідомо. Правильно організований супровід покупця і «живі» маркетингові засоби посилюють лояльність давніх клієнтів і залучають нових. Партизанський маркетинг – шлях до успіху в малому бізнесі. 20 відмінностей партизанського маркетингу від традиційного. Звичайний […]

Благородні сири з голубою пліснявою

17.02.2021

Як блакитна кров вважається ознакою належності до вищого світу, так і блакитні сири є справжньою елітою серед своїх побратимів. Пікантні, гострі, насичені, крихкі блакитні сири – делікатеси і демонструють тонкий смак людини, яка любить дані продукти. Багато джерел засвідчують, що сири з пліснявою існували ще чотири тисячі років тому. Купуючи ці продукти, можна легко уявити, що таким же сиром колись […]

Як підвищити рівень продажів. Психологічні прийоми

16.02.2021

84% усіх покупців роблять імпульсивні покупки. Статистика показує, що понад 40% покупців витрачають на покупки більше, ніж планували. Емоції змушують людей робити покупки. Це може бути величезний напис SALE, червоні чи жовті цінники або акції «2 за ціною 1». Таких прийомів безліч, вони все частіше працюють в онлайні. Розповідаємо про психологічні прийоми, які допоможуть підвищити рівень продажу. Продемонструвати продукт у […]