Як з безконтактним просуванням справляється промовітрина

18.03.2021

Неодноразові дослідження виявили, що 50% всіх покупок людина не планує заздалегідь. Великий вплив на клієнта, який зайшов у магазин, має промовітрина.  Розміщують вітрини у місцях підвищеної прохідності потенційних споживачів і призначені для активних продажів.

Промоакція залишається актуальним і дієвим інструментом просування товару, дає можливість познайомити з новинкою, підвищити популярність марки і лояльність споживачів, розпродати залишки. Успіх акції в торговельному залі багато в чому залежить від правильного устаткування, зокрема холодильних промовітрин, призначених для активних продажів і стимулювання імпульсного вжитку.

У пандемію актуальність холодильних вітрин підвищилася, оскільки інші способи реклами товару в торговельному залі – дегустація, роздача безплатних зразків товару і листівок – практично не використовуються. Сьогодні потрібні безконтактні способи просування, з цим завданням якраз і справляється промовітрина.

Промовітрина відповідає кільком актуальним трендам часів пандемії. Доля промо залишається доволі високою. За даними GFK, пошук промо є основною стратегією економії – промо в магазинах вибирають більш як 70% покупців. Ще один важливий тренд пандемії, що підвищує актуальність промовітрини, – збільшена увага споживачів до новинок і зростання числа новинок від виробників. У зв’язку з переходом в онлайн упав попит на імпульсні товари, що помітно понизило маржинальність офлайн-магазинів. І тепер перед ритейлерами стоїть завдання підвищити імпульсні продажі.

Ефективність промоакції в магазині сильно залежить від правильної промовітрини. Вітрина – свого роду візуальний магніт, що притягує покупця. Стандартна демонстрація продуктів харчування в торговому залі стомлює покупця монотонністю покупки і не дозволяє магазину збільшувати середній чек. Хвиля ажіотажного попиту на соціально значимі продукти харчування з низькою додатковою вартістю (бакалія, консервація, побутова хімія), зафіксована в період пандемії, зараз вже не забезпечує магазину потрібні обороти і цільову рентабельність. Ритейлерам терміново знадобилися рішення, здатні оживити продажі, вигідно продемонструвати імпульсний товар, зачепити покупця в зоні товарів з короткими термінами придатності.

Спеціалізоване торгове холодильне обладнання для промо

Холодильні промовітрини – це мобільне, компактне і ергономічне торговельне устаткування. Спеціальна конструкція, що дозволяє зробити вітрину повністю прозорою, дає прекрасний огляд представлених в ній продуктів. Продукт ніби «парить у повітрі», чим привертає увагу покупця. Вітрини можна брендувати під виробника або торгову марку.

Промовітрини повинні розміщуватися в місцях підвищеної прохідності покупців і в прикасових зонах.

Має значення не лише місце, але і зручність підходу до вітрини, викладка і оформлення товару. Промовітрину треба правильно вибрати, а потім правильно експлуатувати. Вибираючи вітрину, варто шукати універсальне і недороге рішення, з одного боку, помітне та зручне для покупця, з іншої – просте в експлуатації і зрозуміле для персоналу магазину. Від оформлення і правильного викладення товару в промовітрині залежить багато що. Завжди слід задаватися питанням: що зможе привернути увагу покупця, що спонукає його зробити незаплановану покупку?

Три причини зростання використання промовітрин

1. На зрілому європейському ринку ритейлу 90% магазинів постійно використовують промовітрини. Для більшої частини ритейлеру наявність промовітрини в кожному магазині є обов’язковою.

2. Можливість здати постачальникові вітрину в оренду або надати за ретробонус на час проведення акції. Промовітрина значно підвищує ROI акцій: європейські розрахунки показують, що при використанні промовітрин в два-два з половиною раза більше, ніж при використанні стандартного торгового холодильного обладнання.

3. Високе значення імпульсних продажів в структурі торгового обігу, необхідність збільшення долі імпульсних продажів, що «затягують» покупців у торговельну точку і маржинальність.

Готові рішення для різних форматів

На українському ринку існують різноманітні готові рішення холодильного промообладнання для різних форматів магазинів. Температурний режим цього устаткування – 0 – +4 ºС. Вітрини мають прозорі удароміцні боковини, колісні опори і LED-підсвітку. Є можливість регулювати висоту і кут нахилу. Промовітрини призначені для експлуатації в закритому приміщенні з природною вентиляцією при температурі довкілля від +12 до +25 ºС і відносній вологості не більш як 60% .

Деякі моделі вітрин можуть стикуватися і створювати єдиний універсальний рекламний острів, що поєднує в собі стильний дизайн і функціональність.

Існують вітрини з однією та кількома рівнями викладки.

Промовітрини підходять для викладки таких продуктів:

  • сезонні ягоди і фрукти – покупцеві зручно дістати та покласти в корзину індивідуально упакований та охолоджений товар, при використанні промовітрин оборот  охолоджених ягід і фруктів може зростати в чотири-п‘ять разів;
  • молочна продукція, сири і охолоджені делікатеси з промобуклета – за допомогою промовітрин вдасться виділити акційні товари. Акційна продукція не загубиться в традиційному місці продажів, що дозволить збільшити оборот під час акції в два-три рази;
  • кондитерські вироби – в магазинах і пекарських відділах формату самообслуговування;
  • напої в прикасовой зоні – свіжовичавлений сік, прохолодні напої.

Вигода в цифрах

При проведенні аналізу  результатів використання промовітрин у магазинах однієї з мереж було виявлено цікаві показники. Продажі продуктів із знижкою в середньому збільшилися в два-три рази: сезонних ягід і фруктів – в чотири-п’ять разів, молочній продукції – в два-три рази, кондитерських виробів – вдвічі. При цьому треба пам’ятати, що успіх акції визначається не лише наявністю вітрин. Дуже поважно правильно вибрати продукти для розпродажу. Отже, промовітрини – доступне рішення для магазинів всіх форматів, що дозволяє підвищити ефективність акцій, що проводяться, в кілька разів.

Віталій Демчишин, керівник проектного відділу “Наш Край”|SPAR

За матеріалами ресурсу https://spar.ua/