Експерти радять
Утилізація і переробка відходів. Що потрібно знати про вимоги
Поводження з відходами є одним із пріоритетних і найважливіших напрямків як господарської, так і природоохоронної діяльності підприємства. Воно включає в себе дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їхнє збирання, перевезення, зберігання, перероблення, утилізацію і захоронення, що включає контроль за цими операціями та нагляд за місцями захоронення. Ці вимоги розповсюджуються на порядок ідентифікації, розподілення, збору, маркування, тимчасового зберігання на виробничий ділянці […]
Мистецтво делікатесів: як виробляють сирокопчені та сиров’ялені продукти
Сиров’ялені та сирокопчені продукти в своєму сегменті ринку є найдорожчими. Це зрозуміло, тому що для їхнього виготовлення потрібно використовувати тільки високоякісну сировину, а весь цикл виробництва триває в середньому близько 25–40 днів. Так звідки береться цей неперевершений смак, чому, по суті, ці делікатеси переходить у розряд таких, що «не псуються»? У процесі обробки м’ясної сировини використовують такі інгредієнти, як сіль, […]
Правила мерчандайзингу та особливості викладки товарів
Мерчандайзинг – це діяльність, яка спрямована на формування лояльності споживачів до товару, марки або виробника. Мерчандайзинг сприяє стимулюванню роздрібного продажу в магазинах для збільшення прибутку і служить просуванню товарів і торгових марок. Для цього використовують певні технології, в основі яких – принципи і правила побудови найбільш ефективного контакту покупця з кінцевим продуктом у торговому залі. Ці методики включають стандарти викладки […]
Як ефективно працювати із скаргами покупців
У всіх сферах, які передбачають роботу з клієнтами, завжди є і будуть скарги. Щонайперше вони найбільш складні емоційно. Невдоволення клієнтів може поширюватися на сервіс, дії співробітників компанії, якість послуг і товару. В кожному випадку потрібно розуміти, як працювати зі скаргами клієнтів. А боятися скарг з боку клієнтів не слід, адже вони вказують на недоробки компанії і можливості подальшого прогресу. Скарги […]
Фудтренди-2021: як пандемія позначається на вподобаннях
Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди. Якщо раніше вони будувалися переважно навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то 2021 року гастрономічна мода складається з концепцій. Зокрема тренд на ЗСЖ-кулінарію починався з визначення найшкідливіших і найкорисніших продуктів: перші треба було обов’язково виключити з раціону, а другі зробити його основою. Альтернативні інгредієнти Головною темою 2020 року, безумовно, […]