Експерти радять

Смажимо порося на вогні

29.11.2022

Ви ніколи не зможете забути, як смажили на рожні ціле 25-кілограмове порося, а також завжди пам’ятатимете його смак. Але для виконання цього завдання вам потрібна допомога друзів. Їхня справа – стежити за вогнем, підтримувати горіння, а також брати участь у підготовці та транспортуванні поросяти. Важливо правильно розташувати його над вогнем. Щойно порося засмажиться, як вам відразу захочеться відрізати якнайбільший шматок, […]

Як аналізувати фінансові показники діяльності

29.11.2022

Фінансовий аналіз компанії допомагає завчасно оцінити ефективність підприємства та дійти висновків про його діяльність. Розповідаємо, на що потрібно звернути увагу під час аналізу фінансових показників діяльності.

Рибний, м’ясний чи навіть овочевий? Як класифікують фарш

07.10.2022

Той, хто придумав подрібнювати м’ясо, рибу, овочі та фрукти  – невідомий історії, але зробив для людей не менше, ніж той, хто одного разу засмажив на вогні м’ясо. Фарш приніс у кулінарію сотні нових страв, частина з яких дуже прості, але незмінно смачні. У науковій літературі немає однозначного поняття «фарш» і «начинка», їхня класифікація не розроблена. У словниках начинка – це […]

Повільно та смачно: томлене м’ясо BBQ

05.10.2022

Перше питання, яке виникає у людей, які тільки знайомляться з барбекю, а що це взагалі таке? Відповіді дві: з одного боку, це техніка приготування  м’яса, а з другого, з американської точки зору – аналог традиції сімейного виїзду на природу з шашликами. Якщо говорити про термін з позиції технології  приготування, то барбекю – це спосіб приготування продуктів на вугіллі за низької […]

Словник основних термінів маркетолога

03.10.2022

Дізнайтеся, що означає той чи той термін, які використовують маркетологи у роботі. Ефект Гіффена (парадокс Гіффена) – зниження ціни викликає зниження попиту. Поріг рентабельності – величина виручки, що покриває витрати за нульового прибутку. BTL – непряма реклама, таємний вплив на покупців. Клікбейт – особливий за формою та змістом контент, який є методом привернення уваги. CPA – метод оцінки ефективності реклами […]