Експерти радять
Організація безпеки нового магазину
Плануєте відкрити свій власний магазин чи долучитись до франчайзингової мережі або відкриваєте новий магазин в уже існуючій мережі – організація безпеки торгового закладу має займати своє почесне місце в плані відкриття і бюджеті витрат. Відкладати на потім питання безпеки не варто оскільки це гарантовано призведе не тільки до небажаних результатів в показниках прибутковості, а й навіть може завдати непоправної шкоди іміджу торгового закладу.
“Домашній кухар”: ідея для бізнесу
Кожного дня людина думає про те, що приготувати їсти, з чого приготувати їжу, де взяти ідеї для приготування страви… Допомогти цьому можуть професіонали своєї справи, які заздалегідь продумують все до деталей.
Як забезпечити якісний сервіс?
Напевно, багато клієнтоорієнтованих бізнесів часто ставлять перед собою дане запитання. Але відповідь на цю проблему буде досить неоднозначною.
Тенденції розвитку власних торгових марок
Популярність власних торгових марок роздрібних мереж всього за декілька років зробила грандіозний ривок — з практично невідомого поняття до статусу норми і одного з найпривабливіших інвестпроектів у рітейлі. Цей сегмент виявився одним з небагатьох, якому криза пішла на користь.
Маркетинг продукту
Маркетинг продукту — це процес виведення продукту на ринок, його просування та продажу клієнту. Маркетинг продукту включає розуміння цільової аудиторії продукту та використання стратегічного позиціювання та обміну повідомленнями для збільшення прибутку та попиту на продукт.