Експерти радять
“Домашній кухар”: ідея для бізнесу
Кожного дня людина думає про те, що приготувати їсти, з чого приготувати їжу, де взяти ідеї для приготування страви… Допомогти цьому можуть професіонали своєї справи, які заздалегідь продумують все до деталей.
Як забезпечити якісний сервіс?
Напевно, багато клієнтоорієнтованих бізнесів часто ставлять перед собою дане запитання. Але відповідь на цю проблему буде досить неоднозначною.
Тенденції розвитку власних торгових марок
Популярність власних торгових марок роздрібних мереж всього за декілька років зробила грандіозний ривок — з практично невідомого поняття до статусу норми і одного з найпривабливіших інвестпроектів у рітейлі. Цей сегмент виявився одним з небагатьох, якому криза пішла на користь.
Маркетинг продукту
Маркетинг продукту — це процес виведення продукту на ринок, його просування та продажу клієнту. Маркетинг продукту включає розуміння цільової аудиторії продукту та використання стратегічного позиціювання та обміну повідомленнями для збільшення прибутку та попиту на продукт.
Фoрмувaння aсoртименту в нoвoму мaгaзинi
Зaбезпечення неoбхiднoгo рiвня oбслугoвувaння пoкупцiв тa зрoстaння oснoвних екoнoмiчних пoкaзникiв дiяльнoстi тoргoвельнoгo пiдприємствa знaчнoю мiрoю зaлежить вiд прaвильнoгo фoрмувaння aсoртименту тoвaрiв у йoгo мaгaзинaх.