Блог
Розвиваємо продуктовий магазин
Роздрібні торговці, котрі є власниками одного магазину, які досягли успіху, часто починають думати про перспективу відкриття магазину в інших місцях.
Період окупності проєкту магазину
Новий бізнес починається з інвестицій. Діючий бізнес періодично також потребує інвестицій. Як же визначити, чи доцільними будуть інвестиційні вкладення та яку віддачу можна очікувати від них в майбутньому? Для відповіді на це питання розраховують такий показник як період окупності проєкту (Payback Period – PBP).
Як в Україні зростають ціни на продукти
В Україні за рік повномасштабної війни харчові продукти подорожчали на 31,5%.
Франшиза – це вигідно
Якщо ви хочете стати успішним підприємцем і задумалися над покупкою франшизи, то цей матеріал буде вам цікавим.
Штучний інтелект і маркетинг
Штучний інтелект (ШІ) має потенціал значно змінити маркетингову галузь і вплинути на неї в різних аспектах. Ось кілька способів, якими ШІ може вплинути на маркетинг: