Блог
Вибір холодильного обладнання та розміщення для продажу свіжого м’яса
На даний час спеціалізований м’ясний магазин можна фактично зустріти в будь-якому районі міста. У багатьох супермаркетах є величезні м’ясні відділи із великим вибором свіжого м’яса та м’ясних напівфабрикатів. На ринках встановлені цілі ряди вітрин для свіжого м’яса. Люди купували , купують і будуть завжди купувати м’ясо
Перехід від традиційного роздрібного бізнесу до онлайн-продажів: виклики та переваги
Війна в Україні призвела до значних змін у роздрібній торгівлі. Багато офлайн-магазинів були пошкоджені або зруйновані, а інші були змушені закритись через нестачу товарів та клієнтів. У таких умовах ритейлери були змушені переорієнтовуватися на онлайн-продажі.
Формуємо асортимент магазину
Якщо ви хочете відкрити новий франчайзинговий продуктовий магазин, то потрібно дуже ретельно підійти до вибору асортименту. Адже асортимент товарів є одним з найважливіших факторів успіху магазину.
Розвиваємо продуктовий магазин
Роздрібні торговці, котрі є власниками одного магазину, які досягли успіху, часто починають думати про перспективу відкриття магазину в інших місцях.
Період окупності проєкту магазину
Новий бізнес починається з інвестицій. Діючий бізнес періодично також потребує інвестицій. Як же визначити, чи доцільними будуть інвестиційні вкладення та яку віддачу можна очікувати від них в майбутньому? Для відповіді на це питання розраховують такий показник як період окупності проєкту (Payback Period – PBP).