Блог
Період окупності проєкту магазину
Новий бізнес починається з інвестицій. Діючий бізнес періодично також потребує інвестицій. Як же визначити, чи доцільними будуть інвестиційні вкладення та яку віддачу можна очікувати від них в майбутньому? Для відповіді на це питання розраховують такий показник як період окупності проєкту (Payback Period – PBP).
Як в Україні зростають ціни на продукти
В Україні за рік повномасштабної війни харчові продукти подорожчали на 31,5%.
Франшиза – це вигідно
Якщо ви хочете стати успішним підприємцем і задумалися над покупкою франшизи, то цей матеріал буде вам цікавим.
Штучний інтелект і маркетинг
Штучний інтелект (ШІ) має потенціал значно змінити маркетингову галузь і вплинути на неї в різних аспектах. Ось кілька способів, якими ШІ може вплинути на маркетинг:
Як правильно навчати персонал?
Необхідно вчасно реагувати на зміни, які відбуваються в попиті споживачів, прогнозувати та аналізувати всі чинники, від яких залежить операційний прибуток торгового закладу, досліджувати кон’юнктуру ринку, пропагувати та рекламувати нові продукти, займатися постійним пошуком ефективних сучасних методів продажу товарів та обслуговування покупців та навчати постійно цим нововведенням своїх працівників.