Блог
SPAR Western Cape назвав «Магазини року 2020»
На регіональних щорічних загальних зборах 2020 року SPAR Western Cape, Південна Африка, оголосив переможців конкурсу «Магазин року». Магазини-переможці оцінювали з використанням великого спектру оцінок протягом року. Супермаркет SPAR в Сі Пойнт (SPAR Sea Point) – магазин року 2020 року в категорії супермаркетів SPAR Western Cape. Цю нагороду він уже отримував 2014 року. Магазином володіють брати Кріс і Джордж Аргіракіси. «Для […]
5 правил безпечних покупок в інтернеті
Покупці хочуть бути впевненими, що процес онлайн-платежів безпечний. Visa та банки докладають усіх зусиль, щоб досягти цього сподівання. З цією метою вони впроваджують рішення, що запобігають шахрайським транзакціям, а також захищають конфіденційні дані та допомагають повернути гроші у випадку несанкціонованого використання картки. Споживачі також можуть допомогти підвищити рівень захисту під час покупок в інтернеті. Ось кілька корисних порад. 1. Використовуйте […]
24 методи ведення переговорів (Частина І)
Можливо, ви використовуєте деякі з них щодня, тож у вас буде можливість систематизувати свої знання. А може, ви вже з ними зустрічались, тож пам’ятатимете. Якщо вони виявляться для вас новими, це також не погано. Перевірте їх і подивіться, як вони працюють. Переговори – це не що інше, як торг. Звичайно, у бізнесі це будуть серйозні переговори, орієнтовані головним чином на […]
Навчання як частина корпоративної культури компанії «Наш Край» та SPAR
Розвиток нашої компанії базується на професійному та особистісному розвитку кожного працівника. 1. Професійний розвиток передбачає опанування нових професійних навичок, постійне вивчення передового досвіду, засвоєння нових знань із власної та суміжних професій, тобто проекти, спрямовані на розвиток компетентності, зокрема: профмінімум – наявність мінімальних компетенцій для досягнення максимальних цілей, тобто забезпечення менеджерів мінімумом знань для якісного виконання функціональних обов’язків; маркетингова орієнтація – […]
Міфи про SMM
Соціальні мережі мають низку переваг перед нетрадиційними інструментами онлайн-просування (пошукової оптимізації, контекстної і банерної реклами), так і перед традиційними рекламними інструментами. SMM – (від англ. Social Media Marketing) – процес залучення трафіку чи уваги до бренду або продукту через соціальні платформи. SMM як відносно молоде явище оточене міфами: • у соціальних мережах люди нічого не купують. Попри те, що шопінг […]