Блог

Визначення основних конкурентних переваг компаній

14.01.2021

Загалом спрощений спосіб визначення конкурентної переваги можна сформулювати так: виробники, які вигідно реалізують свої товари, мають перевагу над суперниками,  якщо  покупці  віддають  перевагу  саме  їхній  продукції. При цьому деякі переваги мають більшу цінність, ніж інші.   Зокрема  для  того,  щоб  конкурентна  перевага  стала стратегічно важливою, треба виконати три умови:  • покупці  мають  усвідомлювати,  що  товари  або послуги, пропоновані нашою компанією, […]

У ВРУ пропонують обмежити комісію за послуги еквайрингу

14.01.2021

1 жовтня 2020 року у Верховній Раді України був зареєстрований законопроект № 4178, який передбачає поступове зменшення допустимого розміру інтерчейнджу та спільної комісії за послуги еквайрингу для ритейлу. Документом запропоновано обмежити ставку до 0,5%. На сьогодні вона становить 1,7–3%. Як наголошується в пояснювальній записці до законопроекту, комісія за безготівкові транзакції в Україні є однією з найвищих в Європі і тривалий […]

Корпоративна культура як один з ключових факторів формування позитивного бренду роботодавця

14.01.2021

Жодна з прогресивних компаній у світі не може існувати без власної корпоративної культури. У разі, якщо керівництво компанії свідомо не створювало свою індивідуальну культуру, то вона виникає в процесі становлення і роботи. Від того, якою буде корпоративна культура компанії залежить в основному її імідж, залученість та лояльність співробітників. В умовах, які нам усім диктує змінений пандемією Covid 19 ринок ритейлу […]

Що означають зірки і їхня кількість на бренді та коньяку

14.01.2021

Коньяк – міцний алкогольний напій з білих сортів винограду, один із видів бренді, бурштиново–золотистого кольору, який, згідно з міжнародним торговельним правом, походить від округи міста Коньяк в регіоні Нова Аквітанія у Франції. Коньяк має складний аромат із відтінками ванілі і м’яким гармонійним смаком. Його виготовляють із коньячного спирту, який отримують у результаті перегонки білих сухих виноградних вин із пізнішою витримкою […]

Успішна ініціатива SPAR Австрія із зниження цукру продовжиться 2021 року

14.01.2021

Ініціатива щодо зниження цукру, запущена SPAR Австрія в квітні 2019 року разом із виробниками продуктів харчування і напоїв, Австрійською медичною радою, лікарями і медичними асоціаціями, виявилася дуже успішною і буде продовжена 2021 року. Наразі до неї приєдналося 44 партнери. На сьогодні у продукції зменшено понад 11 400 тонн цукру «Рівень споживання цукру в Австрії все ще дуже високий і становить […]