Блог

Сезонні товари в супермаркеті

29.01.2021

Буде помилковою позиція магазину не приділяти належної уваги продукції, яка має чіткий сезонний характер. Обов’язковим є акцент на сезонну продукцію, адже це додаткове джерело прибутку, висока маржа, новий асортимент, що привабить покупця. Протягом року можна представити такі  сезоні групи:  «Сад-город (насіння)», «Св. Валентина/8 Березня», «Пасха», «Гриль-пікнік», «Відпочинок», «Готуємося до школи», «Все для Нового року». Ширина і ціновий сегмент представленого сезонного […]

24 МЕТОДИ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ (ЧАСТИНА 2)

29.01.2021

Продовження (читати частину 1) 7. Райська нагорода. Скільки разів хтось обіцяв вам «груші на вербі» і нічого не сталося? Цей прийом передбачає побудову бачення величезного прибутку в майбутньому в уяві вашого співрозмовника. Тоді виникає думка, що слід підготувати дуже гарну пропозицію, яка заслуговує на таку величезну винагороду. 8. Va banque, або Все на одній карті.  «Це ваша остаточна пропозиція?», «Слухай, […]

Система продажів кулінарної продукції у торговельних закладах

29.01.2021

Як правильно організувати ефективний продаж кулінарної продукції в торговельних закладах? Існує низка закономірностей в поведінці споживачів кулінарної продукції, які надають можливість правильно сформувати стратегію продажів, а саме: – формування асортиментного переліку продукції; – ціноутворення; – мерчандайзинг кулінарної продукції; – управління продажами; – управління якістю. Певні закономірності в споживанні кулінарної продукції потенційним покупцем базуються на тому, що: – вартість готової кулінарної […]

Чому Facebook

29.01.2021

Facebook є однією з найбільш популярних соціальних мереж у всьому світі. У ній сотні мільйонів активних користувачів і сотні тисяч сторінок компаній. На сьогодні Facebook – це один з ключових інструментів SMM спеціаліста. Серед основних особливостей Facebook можна виділити достатньо складний інтерфейс, дорослу і забезпечену аудиторію, дороге просування і брендовий формат (користувачі охоче вступають у спільноти, які присвячені певному бренду). […]

Вплив відеоспостереження на поведінку людини

29.01.2021

Відеоспостереження стало невід’ємною і вже звичною частиною суспільного життя, спрямоване на безпеку і контроль над тим, що відбувається. Користь відеоспостереження підтверджують результати численних соціальних експериментів та опитувань, що проводяться в багатьох країнах. Технології ХХI століття зробили з відеоспостереження пильне око, яке цілодобово стежить за діями людей. Якщо людина бачить камеру або табличку про її присутність, то автоматично починає контролювати свою […]