Блог
Історії розвитку «Наш Край», SPAR, KFC та McDonald’s: успішні 4 кейси франчайзингу (Частина 2)
1. «Наш Край» – лідер франчайзингу в Україні. Продуктовий ритейлер, що приніс модель франчайзингу в Україну Мережа супермаркетів «Наш Край» почала свій розвиток 20 жовтня 2001 року, відкривши перший сучасний супермаркет у м. Рівне. Уже через рік другий магазин було відкрито у м. Луцьк (до речі, даний магазин працює і сьогодні). Даний торговий заклад був першим і єдиним на той […]
Як зародився франчайзинг. Історія та розвиток франчайзингу (Частина 1)
Франчайзинг у сучасному трактуванні (фр. franchise – привілей, пільга) – це партнерська модель співпраці між фінансово та юридично незалежними сторонами (фізичними особами чи юридичними компаніями), у рамках якої франчайзер (одна сторона), що володіє успішним брендом, ефективним прибутковим бізнесом, ноу-хау, патентами, репутацією та іншими нематеріальними активами, дозволяє франчайзі (партнеру) користуватися цими активами на певних умовах та за певну винагороду – роялті. […]
SPAR Нідерланди продовжує інтеграцію концепції зручності The Tosti Club
Після придбання контрольного пакета акцій у сфері громадського харчування The Tosti Club в жовтні 2020 року SPAR Нідерланди швидко інтегрує цю популярну концепцію зручності в міські магазини SPAR по всій країні. Пропозиція зручних рішень Генеральний директор SPAR Нідерланди Джон ван дер Ент сказав: «Ми інвестуємо як в ресторани з франшизою, так і в рішення «магазин в магазині» для торговельних закладів […]
Здоров’я та безпека: головне завдання концепції healthy building
Зв’язок між якісним місцем існування і здоров’ям людини стає усе більш очевидним. Практично уся життєдіяльність міського жителя – від сну до активного робітника процесу – проходить не на свіжому повітрі, а в будівлі. Середньостатистичний співробітник компанії приблизно третину дня проводить в офісі, а в цілому 90 відсотків часу людина знаходиться усередині якого-небудь приміщення. Формування умов, що сприяють підтриманні фізичного, психологічного […]
Технологічні альтернативи курінню, або Чи апгрейдять шкідливу звичку електронні сигарети
Чистий смак тютюну без горіння, без диму, немає неприємного запаху, слідів від попелу – такі переваги гаджетів перед сигаретами. В епоху усвідомленого споживання, дронів та тотальної диджиталізації навіть найконсервативніші курці замислюються над апгрейдом своєї звички. Нині є понад 50 видів електронних сигарет: вейпи, glo, IQOS, Juul, Logic compact тощо. То які особливості технологій, що є альтернативами звичайному курінню? Розглядаючи кожну […]