Блог
Куті смачної, коляди гучної
Головна страва українського Святвечора – кутя. Це не просто каша з пшениці, а особлива ритуальна страва. Витоки цієї традиції беруть початок ще з далеких дохристиянських часів, коли наші предки вірили у божества природи. Як правильно приготувати кутю, щоб вона стала символом благополуччя і достатку наступного року? Ми можемо по праву пишатися тим, що кутя є нашою традиційною стравою. Незважаючи на […]
75% крадіжок у супермаркеті здійснюється їхнім персоналом – міф чи реальність (частина 2)
На продовження теми нестачі товарно-матеріальних цінностей в торгових закладах, основним видом діяльності яких є реалізація продуктів харчування, розглянемо головні види втрат і їхні джерела. У попередній статті було приведено приклад визначення втрат і їхнього розподілу. Втрати товарно-матеріальних цінностей торгового закладу фіксуються окремо у вигляді списань та нестач і поділяються на чотири основні категорії: технологічні втрати; природні втрати; обліково-розрахункові втрати; крадіжки. […]
Історія цукеркових паличок
За даними Національної асоціації кондитерів, цукерки у формі палиці є нешоколадними цукерками № 1 з продажу нешоколадних цукерок у грудні. Водночас у США 90 відсотків ласощів із червоною та білою смужкою продають між Днем подяки та Різдвом. Найвдаліший тиждень продажу таких цукерок? Другий тиждень грудня. «Імовірно, тому що більшість людей прикрашає свої різдвяні ялинки на цьому тижні», – каже Карлі […]
Королева новорічного столу – сирна тарілка
Що може стати окрасою новорічного столу? Що може привернути увагу різноманітними ароматами та всілякими відтінками жовтого та кремового? Звичайно, сирна тарілка – королева новорічного столу. Розглянемо формування сирної тарілки детальніше. Сирна тарілка – це асорті з оригінальних сортів сиру, нарізаного шматочками по 25–40 г. Сири мають бути розкладені на плоскому блюді (великому або середньому), цільному чи складеному, або на дерев’яній […]
Експорт продуктів у США: private label
Дуже цікаві заокеанські ринки – США та Канади. Але як виділитися серед конкурентів та пробитися на полиці закордонних супермаркетів без мільйонних рекламних кампаній? Українські виробники продуктів харчування, втративши великий російський ринок, дедалі активніше звертають увагу на міжнародні ринки. Серед них – як низькомаржинальні та вимогливі до якості та сертифікації країни ЄС, так і високоризикові ринки африканських та арабських держав. Дуже […]