Блог
Найкращий літній суп
Якщо у вас є варена картопля, свіжі огірочки, редиска, відварені яйця, різноманітна зелень і трохи м’яса, то вважайте, що смачна окрошка у вас вже майже готова. Для рідкої основи можна вибрати все, що вам подобається або що знайдете в холодильнику. Добре підійде натуральний хлібний квас, нежирний кефір, сирна сироватка, мінеральна вода. Можливо, у дитинстві окрошка комусь і не подобалася, але […]
Історія SPAR: сила у згуртуванні
Історія однієї з найбільших світових торгових мереж почалася, як це часто буває, скромно. І ось уже майже 90 років супермаркети SPAR роблять життя клієнтів простішим, удосконалюючи свій асортимент та сервіс. Цінність філософії, методи позиціювання та стратегії мережі визначені у Бренд-буці SPAR, яким SPAR International поділився напередодні річниці. З 1932 року регіональні оптові та роздрібні торговці добровільно співпрацюють під брендом SPAR, […]
Випити по максимуму: напої у сегменті Private Label
Що робити українському виробнику, щоб залишатися успішним на внутрішньому ринку та вийти на європейське партнерство у сфері рrivate label? Однією з тенденцій зростання серед роздрібних торговців є використання приватних торгових марок для формування лояльності до бренду та підвищення прибутковості. Щоб конкурувати у роздрібній торгівлі зараз і в майбутньому, життєво важливо зрозуміти, що стоїть за підходом приватних торгових марок, як роздрібні […]
Куди і як зростає ринок м’яса птиці, або Що стало головним драйвером
Безумовно, суттєві корективи у роботу всього аграрного сектора внесла ситуація із пандемією COVID-19. У світі виробництво м’яса птиці, на відміну від інших видів, 2020 року зросло проти попереднього на 1,3%. Проте цей ріст був найменшим із 1960 року. Пандемія призвела до зниження економічної активності та виробництва продукції в багатьох галузях промисловості й сільського господарства, зменшення доходів населення і, як наслідок, споживчого попиту. За даними Організації […]
Чому хліб кришиться…
Пандемія безпосередньо зачепила всі галузі та всіх людей, які населяють Землю. Але, звичайно, хліб як основний продукт споживають протягом усього життя мільярди людей незалежно від віку та соціального положення. Під час пандемії коронавірусу дещо виросли продажі хлібобулочних виробів як основного продукту. З’явився новий тренд – домашнє хлібопечення. Під час самоізоляції люди почали активно пекти вдома (наприклад, влітку 2020 року онлайн-ритейлер […]