Міжнародний досвід

Ексклюзивний бренд SPAR – CENSA Coffee

15.06.2021

Одним із драйвером для збагачення точок продажу (POS) стає формат «кава із собою». Універсальне рішення CENSA Coffee для SPAR International із легкістю масштабується у мережі SPAR, роблячи акцент на швидкість, зручність та лаконічність. Збереження моменту Рішення CENSA Coffee допомагає клієнтам відзначати різні кавові моменти протягом дня. Цей ексклюзивний бренд SPAR забезпечує роздрібним торговцям SPAR більш вигідніше позиціонування, ніж існуюча концепція […]

Солодкі гроші: 10 найбагатших світових кондитерських виробників

11.06.2021

Одне з найбільших задоволень – з’їсти що-небудь солодке. Багатьом абсолютно не важливо, що ціна такого задоволення доволі висока – фігура, на якій з’являються зайві сантиметри. Більшість із нас просто закохані у всіляку смакоту, а творці солодощів вміло користуються нашими слабкостями і заробляють на них шалені гроші. Сьогодні ми склали ТОП-10 найбагатших кондитерських компаній в світі. 10. Компaнiя Lindt (Швейцaрiя), 3,15 […]

SPAR Норвегія випробовує новітню холодильну технологію

19.05.2021

Бізнес SPAR поставив перед собою мету обмежити шкоду для клімату, скоротивши  викиди парникових газів і споживання електроенергії.  На реалізацію цих планів у Норвегії SPAR встановив більш ощадну систему охолодження, яка може вдвічі знизити споживання енергії порівняно із традиційними конструкціями.  Водночас ця технологія буде непомітною і комфортною для покупців. SPAR Røyken в графстві Вікен, як повідомляється, є першим магазином у Скандинавії, […]

Мультиформатна стратегія SPAR Польща: власні магазини і роздрібні торговці

23.04.2021

SPAR Польща пропонує вражаючий асортимент товарів у різних цінових категоріях, допомагаючи клієнту через можливість справді великого вибору знайти те, що якнайкраще йому підійде. Реалізацію такого підходу забезпечила мультиформатна стратегія. Вона охоплює магазини, що належать компаніям і незалежним роздрібним  торговцям. Мультиформатна стратегія SPAR недавно відкрив супермаркети у Варшаві і Вроцлаві, кожен має торгову площу близько 500 м². Обидва магазини пропонують великий […]

«Від ферми до виделки»: SPAR Шаньдун запроваджує нові інновації

09.04.2021

Якість обслуговування покупців, як і завжди, залишається пріоритетом для ритейлерів SPAR Китай. Водночас значну увагу приділяють атмосфері магазинів, а також продуктам і послугам з використанням найбільш сучасних технологій. А завдяки інноваційній програмі пошуку джерел «від ферми до виделки» від SPAR Shandong магазини забезпечені найкращими свіжими місцевими продуктами. Такий підхід підвищує ефективність, прозорість і відстеження по всьому ланцюжку поставок. Більше, ніж […]