Експерти радять

Правила мерчандайзингу та особливості викладки товарів

26.04.2021

Мерчандайзинг – це діяльність, яка спрямована на формування лояльності споживачів до товару, марки або виробника. Мерчандайзинг сприяє стимулюванню роздрібного продажу в магазинах для збільшення прибутку і служить просуванню товарів і торгових марок. Для цього використовують певні технології, в основі яких – принципи і правила побудови найбільш ефективного контакту покупця з кінцевим продуктом у торговому залі. Ці методики включають стандарти викладки […]

Як ефективно працювати із скаргами покупців

26.04.2021

У всіх сферах, які передбачають роботу з клієнтами, завжди є і будуть скарги. Щонайперше вони найбільш складні емоційно. Невдоволення клієнтів може поширюватися на сервіс, дії співробітників компанії, якість послуг і товару. В кожному випадку потрібно розуміти, як працювати зі скаргами клієнтів. А боятися скарг з боку клієнтів не слід, адже вони вказують на недоробки компанії і можливості подальшого прогресу. Скарги […]

Фудтренди-2021: як пандемія позначається на вподобаннях

26.04.2021

Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди. Якщо раніше вони будувалися переважно навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то 2021 року гастрономічна мода складається з концепцій. Зокрема тренд на ЗСЖ-кулінарію починався з визначення найшкідливіших і найкорисніших продуктів: перші треба було обов’язково виключити з раціону, а другі зробити його основою. Альтернативні інгредієнти Головною темою 2020 року, безумовно, […]

Сир рикота: неймовірно смачний та корисний

23.04.2021

Традиційний італійський сир, отриманий із сироватки, – це рикота. Ніжна кремово-сирна структура, приємний солодкуватий смак і чудова здатність відтіняти і підкреслювати інші продукти і спеції роблять сир справжньою знахідкою. Рикота вирізняється низьким вмістом жиру і великою кількістю білків, кальцію, фосфору і цинку. Як і всі свіжі сири, рикота ніжний, адже в процесі приготування його практично не пресують, вживають протягом кількох […]

Викладення фруктів та овочів на стенді

22.04.2021

Кожен досвідчений співробітник роздрібної торгівлі знає про всі складнощі, пов’язані з реалізацією плодоовочевої продукції. Причини криються не тільки в сезонності продажів і швидкості псування овочів і фруктів, а й ступеня сприйняття пропонованого товару покупцем. То як точно оцінити якість фруктів та овочів? Чому помідори краще виглядають із зеленим або жовтим перцем? Чому для освітлення стенду використовують лише біле світло? Куди […]