Переваги франчайзингу
• КАПІТАЛ. Потреби в капіталі франчайзера будуть нижчими, оскільки відкриття кожної франчайзингової точки відбувається коштом франчайзі.
• МОТИВОВАНЕ І ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ. Місцеве управління кожним франчайзинговим підрозділом буде вмотивованим та ефективним. Адже в розвитку зацікавлені як франчайзі, і франчайзер. Також франчайзер зацікавлений у забезпеченні навчання для працівників підрозділів.
• КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ. Необхідна кількість працівників у франчайзинговій мережі значно менша, ніж їм потрібно було б, маючи просто мережу підрозділів своєї компанії.
• ЗМЕНШЕНЕ ЗАЛУЧЕННЯ У ЩОДЕННІ ОПЕРАЦІЇ. Франчайзер не залучатися до щоденних операцій кожної франчайзингової торгової точки. Адже франчайзі працюють за чіткою схемою ведення бізнесу, яка зазвичай прописана в договорі.
• МЕНШЕ РИЗИКІВ. Франчайзер не ризикує своїм капіталом. Якщо у франчайзі бізнес принесе прибуток. То він принесе прибуток і франчайзеру. Якщо ні – то франчайзер нічого не втратить. Також він не турбується про пошук будівлі, підбір персоналу тощо.
• ЗБІЛЬШЕННЯ ВПІЗНАВАНОСТІ ВЛАСНОГО БРЕНДУ. Збільшення активів франчайзі допомагає франчайзерам швидше та ефективніше збільшувати свою частку ринку та розвивати власний бренд.
• РЕКЛАМА І ПРОМОЦІЯ. Франчайзер більш ефективно досягне цільового замовника за допомогою спільної реклами та рекламних ініціатив.
• ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТА. Франчайзери використовують силу франчайзингу як систему для формування лояльності клієнтів ‒ для залучення більшої кількості клієнтів та їх утримання.
• УСПІШНЕ РОЗШИРЕННЯ МЕРЕЖІ. Відкриття підрозділів в інших містах, регіонах і навіть країнах виходить простіше та швидше, оскільки франчайзі знають локальний ринок та орієнтуються на місцевих споживачів.
В Україні сьогодні з успішно працюють як і всесвітні франчайзингові корпорації, так і локальні та гіперлокальні. Наразі в країні налічується понад 500 франчайзингових мереж.