Блог

Сучасна випічка. Попит та пропозиція

18.12.2020

Запорука міцного здоров’я  та  природного імунітету  частково залежить від споживання  якісних  продуктів  та повноцінного  раціону.  Не секрет, що в новому тисячолітті,   змінилася культура споживання хліба та хлібопродуктів.  Це частково пов’язано із тенденцією  ведення  «здорового способу життя», широкий вибір  випічки на різний смак,  регіонального попиту.      Але буває так, що хліб  зникає з раціону споживачів, оскільки його не вважають корисним продуктом […]

SPAR Італія визнана Ритейлером року 2020-2021

18.12.2020

SPAR Італія, відома на місцевому рівні під назвою DESPAR, була визнана роздрібним торговим брендом року 2020-2021 у категорії «супермаркет». Критеріями визначення були: ціна, асортимент, послуги, комунікації, зручність покупок та зовнішній вигляд. У такий особливий рік DESPAR Italia завойовує постійно зростаючу довіру клієнтів, зобов’язуючись забезпечити безпечну та постійну роботу магазинів SPAR по всій країні. Іншими факторами, що сприяли успіху SPAR Italy, […]

5 причин, навіщо бізнесу потрібна програма лояльності

18.12.2020

Продавати своїм наявним клієнтам набагато простіше і дешевше, ніж залучати нових. Тож стимулюйте їх повертатися. Хочете більше постійних клієнтів, що повертаються і роблять покупки знову і знову? Клієнтів, які витрачають більше і частіше відвідують ваш заклад? Тоді саме програма лояльності може стати дієвим та надійним інструментом для створення та підтримки такого типу клієнтів. Чому? Почнемо з найбільш суттєвого факту: клієнтам […]

Переваги франчайзингу

04.12.2020

• КАПІТАЛ. Потреби в капіталі франчайзера будуть нижчими, оскільки відкриття кожної франчайзингової точки відбувається коштом франчайзі. • МОТИВОВАНЕ І ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ. Місцеве управління кожним франчайзинговим підрозділом буде вмотивованим та ефективним. Адже в розвитку зацікавлені як франчайзі, і франчайзер. Також франчайзер зацікавлений у забезпеченні навчання для працівників підрозділів. • КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ. Необхідна кількість працівників у франчайзинговій мережі значно менша, ніж їм потрібно було б, […]

Історія франчайзингу

04.12.2020

Перші приклади способу ведення бізнесу, схожими на сучасний франчайзинг, знайдені в Німеччині середини ХІХ століття, де пивовар надав права декільком місцевим тавернам право продавати своє пиво. Цікавим є те, що власники таверни повинні були використовувати торговельне найменування пивовара. Тобто таким чином таверни платили за використання бренду. В середині 1800-х років франчайзинг товарних знаків та виробів почав активно розвиватися в США. Так, компанія […]