Блог
5 причин, навіщо бізнесу потрібна програма лояльності
Продавати своїм наявним клієнтам набагато простіше і дешевше, ніж залучати нових. Тож стимулюйте їх повертатися. Хочете більше постійних клієнтів, що повертаються і роблять покупки знову і знову? Клієнтів, які витрачають більше і частіше відвідують ваш заклад? Тоді саме програма лояльності може стати дієвим та надійним інструментом для створення та підтримки такого типу клієнтів. Чому? Почнемо з найбільш суттєвого факту: клієнтам […]
Переваги франчайзингу
• КАПІТАЛ. Потреби в капіталі франчайзера будуть нижчими, оскільки відкриття кожної франчайзингової точки відбувається коштом франчайзі. • МОТИВОВАНЕ І ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ. Місцеве управління кожним франчайзинговим підрозділом буде вмотивованим та ефективним. Адже в розвитку зацікавлені як франчайзі, і франчайзер. Також франчайзер зацікавлений у забезпеченні навчання для працівників підрозділів. • КАДРОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ. Необхідна кількість працівників у франчайзинговій мережі значно менша, ніж їм потрібно було б, […]
Історія франчайзингу
Перші приклади способу ведення бізнесу, схожими на сучасний франчайзинг, знайдені в Німеччині середини ХІХ століття, де пивовар надав права декільком місцевим тавернам право продавати своє пиво. Цікавим є те, що власники таверни повинні були використовувати торговельне найменування пивовара. Тобто таким чином таверни платили за використання бренду. В середині 1800-х років франчайзинг товарних знаків та виробів почав активно розвиватися в США. Так, компанія […]
Що таке франчайзинг: історія створення і переваги
Франчайзинг ‒ це договір щодо певної форми ведення бізнесу. Форма полягає в тому, що одна сторона (франчайзер) надає іншій стороні (франчайзі) право використовувати свою торгову марку чи торгове найменування, а також певні бізнес-системи та процеси для виробництва, продажу товару чи послуги відповідно до певних специфікацій. Зазвичай франчайзі сплачують одноразовий збір за франшизу плюс відсоток від виторгу. За це ж отримують […]