Блог
Кому і для чого потрібен бізнес-план
Будь-який власник-франчайзер безпосередньо зацікавлений в успішній діяльності своїх партнерів-франчайзі. Саме від цього залежить рівень довіри до бренду і ефективність роботи всієї мережі. Тому відкриття бізнесу на умовах франчайзингу передбачає довіру до тих, хто дійсно має можливості ефективного розвитку справи. Бізнес-план є важливим і необхідним як для франчайзера – імідж і репутація бренду, для якого понад усе, так і для майбутнього […]
Масові знижки vs персональні промоакції
Масові знижки на товари – це поширений інструмент в рітейлі. Практично в кожній категорії продуктів завжди є товар який можна придбати зі знижкою. Великий відсоток покупців приходить в магазин зі списком товарів, які він має купити. Тобто покупець і так готовий купити товар за повною ціною, але ми пропонуємо йому товар зі знижкою. Виникає питання: чи є альтернатива масовим знижкам? […]
Цього року компанія SPAR обрала підтримку SOS Children’s Villages Гана
Цього року компанія SPAR обрала підтримку SOS Children’s Villages Гана, яка є членом Міжнародної федерації SOS Children’s Villages, на знак визнання виходу SPAR International на ринок. Спільнота SOS Children’s Villages присутня в Гані вже 46 років, надаючи допомогу сиротам та вразливим дітям. Програма «Сімейний догляд» у Гані, яка розташована у чотирьох розташуваннях SOS- Children’s Villages із 51 будинком, дозволила сотням […]
Сучасна випічка. Попит та пропозиція
Запорука міцного здоров’я та природного імунітету частково залежить від споживання якісних продуктів та повноцінного раціону. Не секрет, що в новому тисячолітті, змінилася культура споживання хліба та хлібопродуктів. Це частково пов’язано із тенденцією ведення «здорового способу життя», широкий вибір випічки на різний смак, регіонального попиту. Але буває так, що хліб зникає з раціону споживачів, оскільки його не вважають корисним продуктом […]
SPAR Італія визнана Ритейлером року 2020-2021
SPAR Італія, відома на місцевому рівні під назвою DESPAR, була визнана роздрібним торговим брендом року 2020-2021 у категорії «супермаркет». Критеріями визначення були: ціна, асортимент, послуги, комунікації, зручність покупок та зовнішній вигляд. У такий особливий рік DESPAR Italia завойовує постійно зростаючу довіру клієнтів, зобов’язуючись забезпечити безпечну та постійну роботу магазинів SPAR по всій країні. Іншими факторами, що сприяли успіху SPAR Italy, […]