Блог

Адаптація маркетингової стратегії

03.06.2021

Ми бачимо і чуємо, як пандемія COVID-19 впливає на те, як компанії обслуговують своїх клієнтів по всьому світу. Власники бізнесу вносять зміни у пропоновані ними послуги, багатьом доводиться переглядати стратегії маркетингу і реклами. Зараз вкрай важливо продумувати свої стратегії з урахуванням короткострокових перспектив. Вивчити споживчий сегмент Криза COVID-19 не тільки внесла свої корективи в маркетингову стратегію, а й підтвердила те, […]

Зростання ВТМ: здивувати і завоюванти

02.06.2021

В Україні 96% населення помічають зростання цін. Але чи розуміє покупець, як раціонально витрачати свій бюджет? Чи бачить у ВТМ можливість заощадити, надто у час пандемії? Покупець усе ще розуміє, що товар ВТМ дешевший брендованого, однак тепер він вимагає високу якість за цю ціну. На перший погляд здається, що зростання ВТМ обумовлено зниженням купівельної спроможності, оскільки більшість приватних марок представлені […]

Літо на прилавку: сезонні товари для безпечної відпустки

01.06.2021

Пакувати валізу – аж ніяк не найважливіша частина приготувань до літнього відпочинку. То що таїть небезпеку і як отримати відпочилий вигляд та рівну засмагу? Першу небезпеку становить сонце. Сонячні опіки, теплові ураження  – це ті речі, з якими ми стикаємося найбільше. Щоб мінімізувати ризики, треба користуватися сонцезахисними товарами. Найбільш потрібні головні убори (панама або капелюх), парасолі від сонця та сонцезахисні […]

Як таргетована реклама працює з цільовою аудиторією у Facebook та Instagram

26.05.2021

Таргетована реклама у Facebook та Instagram – відмінний спосіб залучити нових передплатників і клієнтів.  Класична реклама, наприклад, ролики на ТБ і банери на вулиці створюють для широких мас. Таргетована реклама ж звертається безпосередньо до цільової аудиторії. Digital пропонує безліч інструментів для просування бренду онлайн, створення лояльної аудиторії, збільшення впізнаваності бренду. Розглянемо таргетовану рекламу соцмережі Facebook/Instagram та її особливості.  Таргетована реклама […]

Індекс лояльності клієнтів NPS як метрика репутації компанії

26.05.2021

У нинішніх реаліях дуже важливо вибудувати правильні взаємини з клієнтом, зробити так, щоб він був позитивної думки про компанію, її продукцію або послуги, яку вона надає. Тобто сформувати лояльність клієнта. Компанії із задоволеними, лояльними покупцями мають більші обороти та отримують вищі прибутки, оскільки задоволені покупці гарантовано повертаються в магазин. Лояльність покупців – основна мета будь-якої компанії. Програма лояльності впроваджується для […]