Блог

«Від ферми до виделки»: SPAR Шаньдун запроваджує нові інновації

09.04.2021

Якість обслуговування покупців, як і завжди, залишається пріоритетом для ритейлерів SPAR Китай. Водночас значну увагу приділяють атмосфері магазинів, а також продуктам і послугам з використанням найбільш сучасних технологій. А завдяки інноваційній програмі пошуку джерел «від ферми до виделки» від SPAR Shandong магазини забезпечені найкращими свіжими місцевими продуктами. Такий підхід підвищує ефективність, прозорість і відстеження по всьому ланцюжку поставок. Більше, ніж […]

Борг і заборгованість: у чому різниця

08.04.2021

Так буває, що в підприємства у бухгалтерському обліку спокій і тиша – жодних заборгованостей, аж раптом контрагент каже про певні борги і навіть загрожує санкціями… І такий розвиток подій цілком допустимий, оскільки борг у правовому сенсі не завжди теж саме, що заборгованість у бухгалтерському обліку. А щоб з’ясувати, у чому різниця – треба порівняти ці два поняття порівняти. Під боргом […]

Сутність рентабельності бізнесу

07.04.2021

 Коли провадиш бізнес, важливо розуміти, наскільки ця діяльність ефективна. За однією лише величиною прибутку ефективність неможливо визначити. Адже для того, щоб отримати прибуток, потрібно спочатку використовувати будь-які ресурси: гроші, обладнання тощо. Тому те, що ви вкладаєте, теж не можна скидати з рахунків. Показник рентабельності враховує і прибуток, і витрати, тому з його допомогою можна найбільш точно визначити, наскільки ваш бізнес […]

Історії розвитку «Наш Край», SPAR, KFC та McDonald’s: успішні 4 кейси франчайзингу (Частина 2)

02.04.2021

1. «Наш Край» – лідер франчайзингу в Україні. Продуктовий ритейлер, що приніс модель франчайзингу в Україну Мережа супермаркетів «Наш Край» почала свій розвиток 20 жовтня 2001 року, відкривши перший сучасний супермаркет у м. Рівне. Уже через рік другий магазин було відкрито у м. Луцьк (до речі, даний магазин працює і сьогодні). Даний торговий заклад був першим і єдиним на той […]

Як зародився франчайзинг. Історія та розвиток франчайзингу (Частина 1)

02.04.2021

Франчайзинг у сучасному трактуванні (фр. franchise – привілей, пільга) – це партнерська модель співпраці між фінансово та юридично незалежними сторонами (фізичними особами чи юридичними компаніями), у рамках якої франчайзер (одна сторона), що володіє успішним брендом, ефективним прибутковим бізнесом, ноу-хау, патентами, репутацією та іншими нематеріальними активами, дозволяє франчайзі (партнеру) користуватися цими активами на певних умовах та за певну винагороду – роялті. […]