Блог

Партнер SPAR Італія Maiora запустив два виробництва, що популяризують місцеві кулінарні традиції

21.10.2021

Партнер SPAR Італія Maiora відкрив два майданчики із виробництва хлібобулочних виробів та делікатесів, а також рибний цех. Нові виробництва забезпечуватимуть свіжими продуктами фірмові магазини SPAR у шести регіонах Італії. Компанії Maiora належать 89 магазинів мережі SPAR, це близько 2 000 співробітників у регіонах Апулія, Базиліката, Кампанія, Калабрія та Абруццо. Виробництво хліба знаходиться у магазинах INTERSPAR в Модуньо та поблизу аеропорту […]

Lidl заходить в Україну. Боятися не можна боротися

19.10.2021

Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему. Коротко про Lidl. Це міжнародна мережа дискаунтерів, одна з першопрохідців цього […]

«Кіндер-сюрпризу» в США немає: правда чи вигадка

15.10.2021

Шоколадне яйце з іграшкою всередині під назвою «Кіндер-сюрприз» має величезну популярність серед дітей по всьому світу. Щороку продають кілька мільйонів таких солодощів. Їх можна зустріти по всій земній кулі, але тільки не в США. Тут ввезення і продаж «Кіндерів» під забороною уже багато років. То чому звичайні солодощі потрапили у немилість американського законодавства? Оскільки яйця «Кіндер-сюрпризи» містять приховану іграшку всередині […]

Чому вибухають вейпи?

14.10.2021

Вейпити – означає не просто вдихати нікотиновий дим, а насолоджуватися самим процесом солодкого випаровування. У наш час електронні сигарети поступово витісняють звичайні нікотинові. І це зрозуміло, адже пара завдає менше шкоди організму і додає більше «смачних» відчуттів. Але в гонитві за насолодою іноді трапляються непередбачені ситуації. Однією з таких вважається вибух. Так, саме вибух електронних сигарет, який може підстерігати будь-якого […]

Модель private label – що це таке і як її використовувати

07.10.2021

Згідно з визначенням, private label – це бренд, який належить не виробнику, а постачальнику або продавцеві, який випускає продукти під власною торговою маркою за прямим контрактом із виробником. З появою private labels у світі з’явилася можливість увійти в мейнстрім виробництва, створюючи ексклюзивні та спеціальні продукти. Приватна марка – це товари, зроблені на замовлення певної компанії для поширення через суворо визначені […]