Міжнародний досвід

SPAR Western Cape назвав «Магазини року 2020»

22.01.2021

На регіональних щорічних загальних зборах 2020 року SPAR Western Cape, Південна Африка, оголосив переможців конкурсу «Магазин року». Магазини-переможці оцінювали з використанням великого спектру оцінок протягом року. Супермаркет SPAR в Сі Пойнт (SPAR Sea Point) – магазин року 2020 року в категорії супермаркетів SPAR Western Cape. Цю нагороду він уже отримував 2014 року. Магазином володіють брати Кріс і Джордж Аргіракіси. «Для […]

AUSHAN В НОВОМУ ФОРМАТІ LIFESTORE в Люксембурзі

21.01.2021

У 2020 році в м.Люксембург Aushan почав роботу в новому форматі в стилі життєвого простору LifeStore на площі в 12 тис. м2. В основі концепції лежить підтримка філософії здорового способу життя. У новому магазині ритейлер відмовився від традиційного розміщення товарів, і від ряду товарних груп, щоб надати більше площі для продуктів здорового харчування. Відмовилися від таких категорій, як книги і […]

Успішна ініціатива SPAR Австрія із зниження цукру продовжиться 2021 року

14.01.2021

Ініціатива щодо зниження цукру, запущена SPAR Австрія в квітні 2019 року разом із виробниками продуктів харчування і напоїв, Австрійською медичною радою, лікарями і медичними асоціаціями, виявилася дуже успішною і буде продовжена 2021 року. Наразі до неї приєдналося 44 партнери. На сьогодні у продукції зменшено понад 11 400 тонн цукру «Рівень споживання цукру в Австрії все ще дуже високий і становить […]

Carrefour відкриває магазин самообслуговування

31.12.2020

Carrefour відкрив другий магазин самообслуговування, що складається з пов’язаних торгових автоматів. Цілодобовий Carrefour Express стояв перед входом у галерею та залізничною станцією Warszawa Wileńska. Цілодобовий магазин Carrefour, що працює сім днів на тиждень, орієнтований насамперед на так званих споживачів трафіку. Він пропонує близько 130 найменувань, зокрема свіжі та сезонні продукти. Carrefour повідомляє, що розширення формату магазину самообслуговування Carrefour  Express, який […]

Вплив електронних рекламних буклетів на рішення про покупку

31.12.2020

Згідно з дослідженням Kantar Polska, якість електронних рекламних буклетів впливає на рішення про покупку більшості інтернет-покупців. Опитування, проведене серед інтернет-користувачів, показує, що для 46% респондентів якість рекламного буклету значно впливає на вибір магазину, в якому вони роблять покупки. Таким чином, результати опитування показують, що покупці очікують від торгових мереж на цікаві акційні пропозиції та заохочення до покупки. Це пов’язано з […]