Вплив електронних рекламних буклетів на рішення про покупку

31.12.2020

Згідно з дослідженням Kantar Polska, якість електронних рекламних буклетів впливає на рішення про покупку більшості інтернет-покупців.
Опитування, проведене серед інтернет-користувачів, показує, що для 46% респондентів якість рекламного буклету значно впливає на вибір магазину, в якому вони роблять покупки. Таким чином, результати опитування показують, що покупці очікують від торгових мереж на цікаві акційні пропозиції та заохочення до покупки. Це пов’язано з величезною кількістю пропозицій на ринку та конкуренцією між торговими мережами. Рекламні буклети призначені полегшити для покупця вибір потрібних йому товарів.

Респонденти вказали, які саме особливості рекламного буклету спонукають їх повторно ознайомитися з акційними пропозиціями:
64% респондентів стверджують, що це наявність адаптованої версії буклету до мобільного телефону;
47% респондентів обирають ті буклети, де є чітко видно ціни товарів;
54% респондентів обирають буклети в яких асортимент товарів поділено на групи, що дозволяє швидше знаходити потрібні товари.

Дослідження також показує, що респондентів спонукає до покупки наявність знижки на товари. 57% опитаних стверджують, що вони можуть знайти потрібний їм товар зі знижкою в тому чи іншому магазині. 43% залишаються вірними бренду і шукають товари конкретних торгових марок зі знижкою. 38% опитаних готові купувати товари, при умові низької ціни на певну кількість одиниць товару. В будь-якому разі опитування показує що покупці прагнуть заощаджувати гроші, тому дуже чутливі до акцій і реагують на знижки. Опитування було проведено в четвертому кварталі 2020 року компанією Kantar Polska. У дослідженні використовувався метод CAWI. До вибірки увійшли 800 респондентів.

Катерина Футрук, керівник департаменту маркетингу “Наш Край”|SPAR

За матеріалами ресурсу https://spar.ua/