Як відкрити власний магазин?

26.03.2023

У сучасному світі багато споживачів думають про онлайн-покупки, коли чують термін «роздрібна торгівля». Хоча невеликі роздрібні торговці досягають успіху в Інтернеті, все ще існує ринок для звичайних роздрібних магазинів. Більшість із цих компаній також присутні в Інтернеті, але є дещо в особистому досвіді покупок, що неможливо відтворити в Інтернеті.

Декілька досліджень показують, що покупки в магазинах не залишилися в минулому, і роздрібна торгівля в Інтернеті та в магазині можуть співіснувати. Якщо ви зацікавлені у відкритті роздрібного бізнесу, планування події є важливим. Ось деякі поради від експертів галузі, якщо ви бажаєте дізнатися більше про те, як відкрити роздрібний магазин.

Створіть ідею та бізнес-план

Першим кроком до відкриття роздрібного магазину є розробка вашої ідеї та бізнес-плану. Ви захочете почати з визначення того, який магазин ви хочете відкрити. Ви маєте відповісти на кожне з наступних запитань:

  • Що продаватиме ваш бізнес?
  • Хто ваш цільовий клієнт?
  • Які ціни встановлює ваш бізнес?
  • Хто є конкурентами у вашій галузі та місцевості?
  • Хто буде у вашій команді?

Є десятки інших запитань, на які потрібно знайти відповіді, але відкрити роздрібний магазин – це як відкрити будь-який інший бізнес. Ви повинні визначити, що ви хочете продавати і хто ваша цільова аудиторія. Важливо створити роздрібний магазин, який задовольнятиме потреби ваших клієнтів.

«Знайте своїх конкурентів», — сказав Джулі Лассоу, засновник і директор JHL Solutions, консалтингової фірми з управління роздрібним бізнесом. «Сьогодні жодна ідея не є повністю оригінальною. Зрозумійте, які варіанти є у ваших клієнтів щодо вас і вашої пропозиції. Варіант може взагалі не подіяти.

Коли ви зрозумієте свою конкуренцію, розробіть свою стратегію конкуренції. Чи буде це за ціною? Якісно? На службі? На різноманітність? Уточніть, у чому полягає ваша конкурентна перевага. Знайте, як донести це до своїх клієнтів за допомогою маркетингу та презентації».

Як зазначає Лассоу, важливо розуміти свою конкурентну перевагу та те, що робить ваш бізнес унікальним. Роздрібна торгівля є конкуренцією, і вам потрібно чітко визначити свій план, щоб досягти успіху. Визначення того, як ваш бізнес допомагає цільовому ринку, є, мабуть, найважливішим аспектом відкриття будь-якого бізнесу.

Лассоу сказав, що загубитися в натовпі є звичайним ризиком, пов’язаним із відкриттям роздрібної торгівлі.

«Ви ризикуєте не виділятися на переповненому ринку», – сказала вона.

«Сьогодні споживачі мають так багато можливостей дізнатися про продукти. У них є варіанти, де робити покупки. У них є варіанти, як купити. Ваша роздрібна стратегія продукту та маркетингу має досягти споживача. Це має резонувати з ними».

Інші основні фактори, які слід враховувати, включають фінансування бізнесу та маркетингові ідеї. Вам знадобиться скористатися кредитами для бізнесу? Будете залучати інвесторів? Які типи маркетингових каналів ви будете використовувати? Чи потрібні вашій команді люди саме для маркетингу в соціальних мережах? Якими онлайн-каналами користуються ваші клієнти?

Маркетинг і фінансування бізнесу є важливими факторами, які слід розглянути у вашому бізнес-плані. Для отримання фінансування доцільно дослідити бізнес-позики та способи залучення інвесторів. Для маркетингу ви повинні бути знайомі з маркетинговими каналами онлайн.

Також врахуйте всі свої витрати. Створіть список постійних і змінних витрат, які можуть вплинути на ваш бізнес. Легко обдумати потенційно успішну ідею, щоб забути про витрати на сотні тисяч доларів. У своєму дослідженні ви можете виявити, що витрати на відкриття звичайного магазину занадто великі для вас, і натомість вам слід розпочати онлайн-бізнес, перш ніж зрештою заощаджувати та відкривати невелике фізичне місце.

Ви також можете генерувати нові ідеї, дізнавшись про витрати на запаси та інші елементи бізнесу. Детальне продумання того, як створити свій роздрібний бізнес, допоможе вам досягти успіху, коли прийде час відкривати свій магазин. Наприклад, вам знадобиться система торгових точок і спосіб обробки транзакцій кредитних карток. І ви захочете інвестувати в правильне бухгалтерське програмне забезпечення для свого бізнесу.

Виберіть назву для свого роздрібного магазину

На додаток до інших основ, пов’язаних зі створенням бізнес-плану, знайдіть час, щоб знайти гарну назву компанії. Розмірковуючи над тим, як створити гарну назву, треба враховувати кілька факторів:

  • Значення – ім’я має мати певне значення з точки зору клієнта. Це значення може розвинутися з часом, але вам потрібна назва бренду, яку впізнають клієнти.
  • Простота – шукайте відносно короткі імена, які легко вимовити. Apple, Google, Facebook і Nike – усі основні бренди, про які легко сказати.
  • Унікальність – не вибирайте назву, близьку до назви ваших конкурентів. Шукайте щось оригінальне та автентичне, що втілює ваш бізнес. Спробуйте самостійно черпати натхнення для назв, не дивлячись на інші бренди.

Назва не визначає успіх вашого бізнесу, тому на ній не треба зосереджуватися при відкритті роздрібного магазину.

Ознайомтеся з правовими основами

Охоплення юридичних основ включає вибір бізнес-структури, дотримання будь-яких нормативних актів та отримання відповідних ліцензій і дозволів.

«Якщо ви відкриваєте роздрібний магазин для свого бізнесу, вам знадобляться кілька звичайних бізнес-ліцензій і дозволів, щоб продовжувати роботу та дотримуватися вимог», – сказала Дебора Суїні, генеральна директорка MyCorporation.

Деякі з основ включають:

  1. Основна ліцензія на ведення бізнесу, яка дозволяє вам вести бізнес у місті, селі, де ви ведете бізнес.
  2. Ідентифікаційний номер роботодавця, який є ідентифікаційним номером платника податків, який дозволяє наймати працівників для роботи у вашому магазині та гарантує, що ваш бізнес збирає податок із заробітної плати.
  3. Ліцензія продавця. Це залежить від того, які товари продає ваш роздрібний магазин. Рекомендуємо вам звернутися до урядової установи вашого штату, щоб визначити, чи потрібна вона вам, чи ні.

Коли справа доходить до вибору юридичної структури, ви дотримуєтесь того самого процесу, що й більшість компаній. Однак для роздрібних торговців стати приватним підприємцем може бути ризиковано. Взяття бізнес-структури, яка не покладає відповідальність виключно на окремого власника, є хорошим способом зменшити ваш ризик, якщо бізнес зазнає краху.

Для роздрібних продавців зазвичай стають корпораціями з обмеженою відповідальністю або корпораціями. Обидва ці варіанти допомагають обмежити особисту відповідальність.

Оксана КРУК, менеджерка з імпорту мереж «Наш Край» та SPAR