Що потрібно знати про імпортні напої Private Label
Сьогодні роздрібні торговці витонченіші та потужніші, ніж будь-коли раніше. Усвідомлення стратегій, які застосовують найкращі торгові точки, допоможе вам розробити більш успішну роздрібну торгівлю для вашого бренду напоїв.
Однією з тенденцій зростання серед роздрібних торговців є використання приватних торгових марок для формування лояльності до бренду та підвищення прибутковості. Щоб конкурувати у роздрібній торгівлі зараз і в майбутньому, життєво важливо зрозуміти, що стоїть за підходом приватних торгових марок, як роздрібні продавці використовують його та як це може вплинути на нові та існуючі бренди.
Що таке приватна марка?
Продукт приватної торгової марки виробляється контрактом або стороннім виробником і продається під торговою маркою роздрібного продавця або за ліцензійною угодою. Часто роздрібний торговець вказує все про товар із власною торговою маркою, включаючи те, що в ньому знаходиться, як він упакований та який вигляд має марка. Роздрібний продавець також платить за те, щоб продукт виготовляли і доставляли в магазин. Ця стратегія відрізняється від купівлі продуктів в інших компаній із зазначенням їхніх торгових марок.
Walmart, Costco, Aldi та Trader Joes – приклади роздрібних торговців, які використовують приватні торгові марки. Згідно з доповіддю Асоціації виробників приватних торгових марок (PLMA), 2018 року приватна торгова марка становила трохи менш як 20% частки ринку витратних матеріалів у каналах, які відстежує Nielsen.
Товари приватної торгової марки доступні у великому діапазоні галузей: від харчової до косметичної. Вони часто позиціонуються як дешеві та якісні альтернативи регіональним, національним чи міжнародним брендам. Останнім часом деякі бренди приватних брендів позиціонуються як «преміум» бренди, щоб конкурувати з існуючими «іменними» брендами. На початку цього року Aldi випустила лінію веганських харчових продуктів під власною торговою маркою Earth Grown.
Виробництво приватних торгових марок
Приватна торгова марка або торгова марка може бути власною назвою мережі чи торговою маркою, створеною продавцем для своїх магазинів. Роздрібний торговець розробляє виробництво, упаковку та збут товару, щоб побудувати взаємозв’язок між продуктами та клієнтською базою магазину. Товари торгової марки, як правило, дешевші, ніж товари національної марки, оскільки роздрібний торговець може оптимізувати виробництво відповідно до попиту споживачів та зменшити витрати на рекламу.
Як правило, існує чотири типи виробників торгових марок. Це великі національні виробники торгових марок, які використовують надлишкові потужності для постачання торгових марок. Невеликі виробники, які спеціалізуються на певних товарних лінійках. Також основні роздрібні та оптові продавці, які постачають продукцію торгової марки для себе. Та регіональні виробники, що виробляють продукцію приватних торгових марок для певних ринків.
Що робить приватну торгову марку успішною?
1. Підтримує роздрібний бренд.
Споживачі стають усе більш довірливими до роздрібних торговців як організацій, які надають свій досвід клієнтам. Таким чином вони очікують, що торгові марки мають однаковий рівень якості та подібні характеристики самого магазину. Наприклад, Trader Joes утримує всі свої приватні бренди без кукурудзяного сиропу з високим вмістом фруктози, ГМО-інгредієнтів, гідрогенізованих олій, MSG, штучних барвників та ароматизаторів та консервантів.
2. Приносить диференціацію та додає вартості.
Приватні торгові марки мають привести диференціацію до існуючої категорії. Як і у випадку з національними брендами, бренди приватних торгових марок мають найкращі результати, коли вони щось додають на ринок або вирішують незадоволену потребу. Бренди приватних торгових марок дають можливість заповнити прогалину між існуючими торговими марками або вивести на ринок нові інновації.
3. Має
межі.
Успішна приватна марка, як і національний бренд, потребує меж, щоб залишатися
помітною у свідомості замовника. Роздрібні торговці можуть використовувати
приватні торгові марки різними способами, але вони мають бути чіткими та
організованими у своєму підході. Принципи стратегії бренду застосовують і до
приватних брендів, компанії мають розуміти різні сегменти, до яких апелюють
їхні товари, асоціації між брендами та те, як кожен бренд узгоджується з
основним брендом.
4. Має
виразну візуальну ідентичність.
Бренди приватних брендів мають використовувати привабливий дизайн упаковки з
чітким акцентом на свою цільову аудиторію. Виграшні товари привернуть увагу та
залучать споживачів. Добре розроблені приватні торгові марки розрізняють товари
та забезпечують чітку пропозицію бренду. Незалежно від того, візуально вони
прив’язані до роздрібної торгової марки чи ні, упаковка та візуальна
приналежність товарів приватної торгової марки має конкурувати з національними
брендами. На думку К. Аспер Ульф Нільсен, готовність людей купувати,
рекомендувати, працювати та інвестувати в компанію обумовлена їхнім сприйняттям
компанії на 60% і лише 40% сприйняттям їхньої продукції.
Можливість чи загроза?
Що означатиме зростання приватної торгової марки для постачальників та національних брендів, ще не визначено. Як і в будь-якій галузі невизначеності, можливість буде надана тим, хто найкраще розуміє клієнта та може надати вищу якість продукції і досвід за правильної ціни та норми прибутку. Гра постійно змінюється, і знання мотивації та ходів кожного з гравців залишається вашою найкращою стратегією успіху.
Як підготуватися до успішних переговорів з виробниками напоїв
Договір із правильним виробником є однією з найважливіших переваг напою. Кроки, які ви робите під час оцінки та звернення до потенційних виробничих партнерів, є критично важливими. Використовуйте цей контрольний список, щоб організуватися і підготуватися перед укладанням контракту на виробництво напоїв. Підготуйте своє бачення та свою формулу. Вам потрібно буде вміти правильно формулювати бачення напою, зокрема те, кого він буде подавати, як він відповідає ринку та який матиме вигляд та смак. Подумайте про сертифікації, які вам потрібні для вашого напою (наприклад, органічні, без ГМО, кошерні, безглютенові продукти тощо), і подбайте про вимоги до вашого напою, як-от спосіб консервування та термін зберігання.
Вам потрібно мати комерційну формулу, яка надає контрактному виробнику деталі, необхідні для масштабування, дозування та виробництва напоїв послідовно, ефективно і безпечно. Вивчіть свої можливості упаковки. Як ви знаєте, ваша упаковка – це головна можливість виділитися серед натовпу. Ось чому ваша стратегія упаковки так важлива для розміщення перед переговорами з контрактним виробництвом. Вибраний тип упаковки може вплинути на ваші витрати, кількість кваліфікованих об’єктів і спосіб транспортування та зберігання вашого продукту. Дуже важливо зрозуміти варіанти вашої первинної, вторинної та третинної упаковки, а також плюси, мінуси та витрати, пов’язані з кожною з них. Створення гнучкої стратегії упаковки з кількома можливими комбінаціями упаковки допоможе вам у пошуку та переговорах із контрактним виробником. Подумайте про мінімальні кількості замовлення Точні прогнози ринку допоможуть зрозуміти, скільки продукції вам потрібно буде виготовити і коли. Найменше замовлення, яке ви можете розмістити, або мінімальна кількість замовлення (MOQ), залежить від виробника. Важливо оцінити не тільки MOQ, необхідні для кожного об’єкта, але також можливість зберігання напою та витрати, пов’язані з цим варіантом.
Розгляньте великий вибір варіантів виробництва. Що більше виробників ви можете порівняти, то більша ймовірність знайти найкращий варіант для вашого напою. Таким же важливим, як збір цитат та можливостей різних співпакувальників, буде порівняти їх таким чином, щоб допомогти вам побачити всі ваші варіанти. Іноді ціна, яка здається високою, може виявитися найкращою цінністю через пропоновані додаткові послуги, варіанти або гнучкість. Використовуйте інформацію, яку ви отримали від співпакувальників, для проектування різних сценаріїв та можливостей для логістики, маркування та зберігання. Ви можете виявити, що виробничий шлях, який виглядає трохи інакше, ніж очікувалося, також приносить непередбачувані переваги. Оцініть своє фінансове становище. Перш ніж почати переговори, ви мусите мати чітке уявлення про свою фінансову модель. Повний фінансовий аналіз допоможе вам зрозуміти, що можете собі дозволити з точки зору співпакування, це дасть вам надійну початкову точку для переговорів. Підготовка кошторисної вартості товару (COGS) та графіка оплат дозволяє вам впевнено та точно спілкуватися з потенційними контрактними виробниками. Чітка фінансова картина також допомагає ухвалювати розумні довгострокові рішення, які налаштують і вас, і виробника за контрактом на довгостроковий, стійкий успіх. Підготуйте свій план, упорядкуйте всю свою інформацію та варіанти та зв’яжіться з обраними партнерами, щоб обговорити рух уперед. Окресліть свої цілі та стратегію, будьте прозорими та готовими до партнерства. Пам’ятайте, що виробник за контрактом – це продовження вашого бізнесу, коли ви досягаєте успіху, вони досягають успіху, і навпаки.
Початок роботи з напоями – це захопливо та корисно. Кожен проект приносить свої виклики та можливості, і ніколи не буває нудного моменту. Запам’ятовуючи ці поради, ви зможете налаштуватися на додаткові фактори та аспекти, які супроводжуються розширенням за межі ваших географічних кордонів. Як і в будь-якій справі, наявність досвідченого партнера може зменшити стрес і збільшити успіх.
Оксана Крук, менеджер з імпорту мереж “Наш Край”|SPAR
За матеріалами ресурсу https://spar.ua