Блог
Готове бізнес-рішення: як мережі Наш Край та SPAR розвивають франшизу
Як мережі SPAR та Наш Край активно розвивають франчайзинговий напрямок, пропонуючи партнерам не сплачувати паушальний внесок та маркетинговий збір та чому франшизу все більше обирають бізнесмени без досвіду. До складу інвестиційної групи VolWest Group входять компанії, які працюють у продуктовому ритейлі, зокрема, мережі SPAR та Наш Край.На початок травня під міжнародним брендом SPAR працює 101 заклад та 161 – Наш Край. Щоб полегшити вхід у […]
Як обрати франшизу супермаркету та не наробити помилок
Вибір франшизи для супермаркету – важливий крок для підприємця у роздрібному бізнесі. Це не тільки про придбання права використовувати відомий бренд, але й про створення міцного фундаменту для свого бізнесу. При виборі франшизи важливо уникнути типових помилок, які можуть коштувати часу, грошей та бізнесових можливостей. Ось кілька порад, які допоможуть зробити правильний вибір: ретельне дослідження ринку, вивчення умов франшизи, спілкування […]
«Наш Край» та SPAR- результати, що надихають
Український ритейл – одна з найбільш кризостійких сфер бізнесу, яка попри пандемію, карантин та війну знаходиться в топ найбільш прибуткових галузей економіки. Ритейл також є лідером на ринку франчайзингу за швидкістю масштабування. На сьогодні існує всього близько 20 компаній, що продали понад 100 франшиз в Україні. Одними з таких компаній є мережі супермаркетів «Наш Край» та SPAR – основні проєкти інвестиційної […]
Що формує ціну на вино
У світі, де культура споживання вина набуває все більшого розмаху, а інтерес до виноробства зростає, не дивно, що деякі пляшки можуть дорого коштувати. І це мова не просто про вино, а про історію, традиції, унікальність і, звісно, про мистецтво створення вина. Але що ж може зробити пляшку вина такою дорогою? Чому деякі вина оцінюють на тисячі, а то й мільйони […]
Нестандартні акції та знижки: як зробити їх ефективними
У сучасному світі бізнесу, де конкуренція досягає апогею, залучення та утримання клієнтів стає справжнім викликом для роздрібних підприємств, зокрема для супермаркетів. Один зі способів вирішити цю проблему – запровадження нестандартних акцій та знижок. Ці методи не лише сприяють збільшенню продажів, але й покращують імідж компанії, створюючи позитивний досвід для покупців. Розуміння клієнтів Розуміння своїх клієнтів є вирішальним аспектом для успіху […]