Майбутнє за застосунками: Програма лояльності DRUZI

12.09.2023

Весь світ відходить від використання пластику, як з екологічної причини, так і з точки зору зручності. Щодня ми купуємо продукти, одяг, засоби гігієни, відвідуємо спортзали, чи маємо перепустку на роботу. І скрізь ми використовуємо пластикові картки. Погодьтеся, що для того, аби носити їх усі з собою вже бракує звичного гаманця, потрібні окремі холдери. Однак є те, що завжди з нами – це мобільний телефон. Саме тому зручно, коли усе необхідне знаходиться у ньому.

Мережі супермаркетів SPAR та “Наш Край” мають одну систему лояльності DRUZI. Щобільше, зараз до неї підключають й інші бізнеси, які входять до інвестиційної групи VolWestGroup. А це і ресторани, і музеї, і клініки сімейної медицини.

Додаток постійно оновлюється та має чимало переваг. Тож розглянемо їх, саме у розрізі роботи для мереж супермаркетів.

Електронна картка DRUZI – це зручний спосіб користуватися перевагами програми лояльності мереж SPAR і “Наш Край”. Для того, щоб скористатися нею, потрібно лише завантажити додаток на свій смартфон і зареєструватися. Після цього гість супермаркету зможе відсканувати QR-код на касі будь-якого магазину SPAR або “Наш Край”.

“Варто додати, що ми в першу чергу франайзингові мережі. Однак наша система діє і в магазинах партнерів. Що зручно не лише для гостей супермаркетів, а й для партнерів-франчайз. Адже вони вже мають готові рішення для роботи”, – розповідає директорка департаменту маркетингу мереж “Наш Край” та SPAR Катерина Футрук.

У застосунку максимально зручно відстежувати акції. DRUZI завжди дбають про своїх гостей, тож  всі актуальні акції можна легко знайти просто в додатку, натиснувши лише одну кнопку. Катерина Футрук наголошує, що зараз команда працює над розробкою персональних пропозицій. Так, гостю супермаркету пропонуватимуть вигідні позиції, які точно підходитимуть саме йому.

У додатку зручно контролювати бонуси. Катерина Футрук підкреслює, що “бонусна система – це вигідно та зручно! Можна уникнути дрібної решти, та закинути її в сейф і використовувати його при наступній покупці, розрахувавшись на касі”.

Також застосунок да можливість контролювати свої витрати та зберігати історію покупок. Інколи не пригадуєш назву продукту, який купував кілька днів тому, а тобі він дуже сподобався. Тож можна просто зайти в історію та подивитися, що ти придбав. Катерина Футрук додає, що “історія покупок – це не тільки зручно, але й корисно для контролю сімейного бюджету”.

До того ж у застосунку можна створювати й списки покупок, аби нічого не забути придбати додому. До речі, користувачі за стосунку мають додаткові акційні пропозиції «мобільна ціна».

DRUZI завжди поруч, навіть коли людина перебуває у новому районі або місті. Зручна функція “Знайди магазин” допоможе знайти найближчі магазини мереж SPAR і “Наш Край” і здійснити покупки у вашому улюбленому місці. “Ми завжди поруч, щоб зробити ваші покупки максимально комфортними та приємними” – підкреслює Катерина Футрук.

Директорка департаменту маркетингу підкреслює, що DRUZI зосереджується на збереженні навколишнього середовища та робить крок до екологічно більш усвідомлених покупок. “Кількість пластикових карток, що закінчуються на смітниках, шокує. Ми хочемо, щоб наші користувачі змогли насолоджуватися приємним досвідом покупок без зайвої школи навколишньому середовищу. Тому ми активно розвиваємо електронну картку та пропагуємо її використання”.

Директорка департаменту маркетингу Катерина Футрук