Експерти радять

Бренди ВТМ в соціальних категоріях

23.02.2021

Компанії-виробники намагаються створювати бренди в соціальних категоріях. Крупи та цукор ще довго залишатимуться продуктами, які відносять до категорії соціальних. Питання зниження цін на ці товари завжди посідає першочергове значення в стрічках новин, що не заважає їм дорожчати. З іншого боку, саме в цих категоріях ніколи не були сильно розвинені споживчі переваги, тривалий час продажі відбувалися «на вагу». Про жоден маркетинг […]

Реагування на надзвичайні ситуації (програма НАССР)

23.02.2021

Реалізація програм передумов НАССР на підприємстві має забезпечити виготовлення безпечного харчового продукту. Всі ризики, які виникають у процесі виробництва, мінімізуються до прийнятного рівня та контролюються. Необізнаність працівників, як діяти при надзвичайних ситуаціях, може призвести до виготовлення харчового продукту, який буде потенційно небезпечним. Тому розглянемо надзвичайні ситуації та аварії, що можуть виникнути у ТЗ або впливати на роботу ТЗ: ·     забруднення […]

Експлуaтаційний дозвіл. Кому з операторів ринку він потрібен?

22.02.2021

Експлуaтаційний дозвіл – це документ дозвільного характеру, який видaють оператору ринку за результaтами інспектувaння потужності компетентними особами Держпродспоживслужби. Експлуатаційний дозвіл необхідно отримувaти операторaм ринку, які здійснюють безпосередню діяльність з виробництвa та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (ст. 23 Зaкoну України «Про oсновні принципи та вимоги дo безпечності та якості хaрчових продуктів»).        Своєю чергою до прoдуктів тваринного походження відносять: молоко; м’ясо; рибу; молюски та рaкоподібні; яйця; мед; інші продукти, виготовлені з частин твaрин, oкремих їхніх oрганів та/або ткaнин, призначені для […]

Гурмани обирають рибу

22.02.2021

Як вибрати рибу для приготування страв Візуалізація свіжої риби має бути красивою, з морським запахом, світлими очима (не мутними), зябра червоного кольору, а луска блискуча. Щодо замороженої риби, то її обов’язково потрібно правильно розморозити (дефростувати). Дефростацію проводять у холодильній камері за температури від +2 до +6. Вона може тривати від п’яти годин до двох днів, залежно від виду, розмірів риби. […]

Партизанський маркетинг – шлях до успіху в малому бізнесі

18.02.2021

Партизанський маркетинг відрізняється від традиційного гнучкістю, креативністю та орієнтованістю на потреби клієнта. Партизанський маркетинг заснований на знанні психології, що робить його надзвичайно ефективним, тому що 90% покупок здійснюють несвідомо. Правильно організований супровід покупця і «живі» маркетингові засоби посилюють лояльність давніх клієнтів і залучають нових. Партизанський маркетинг – шлях до успіху в малому бізнесі. 20 відмінностей партизанського маркетингу від традиційного. Звичайний […]