Традиції, відкритість і соціальна відповідальність – запорука успіху нетішинської мережі «Наш Край»
У дев’ятнадцяти регіонах України успішно працюють магазини, у яких поєднані родинне тепло (так-так, тут є аромат домашньої випічки, смаколики власного виробництва), інновації та постійний розвиток.
Ідеться про мережу супермаркетів «Наш Край», яка працює на українському ринку роздрібної торгівлі з 2001 року. За двадцятиліття мережа розширилася як географічно, так і за кількістю закладів. Наприклад, у місті енергетиків Нетішині їх працює чотири – один великий супермаркет (580 метрів квадратних) і три магазини біля дому (120-150 метрів квадратних). Для зручності покупців ці торговельні заклади розташовані в різних районах міста.
«Нетішин – компактне місто, наші магазини розташовані в різних районах, що дає можливість забезпечити усім мешканцям зручний доступ до нашої мережі. Можу сказати, що наші магазини популярні в нетішинців завдяки оптимально дібраному асортименту товарів, помірним цінам, гарному сервісу та смачному власному виробництву», – розповідає Валерій Преподобний, франчайзі супермаркету «Наш Край» у Нетішині.
Мережа має свою місцеву логістику. Великий супермаркет і центральний офіс розташовані на вулиці Незалежності, 16. Цей супермаркет має складські потужності, щоб забезпечувати товарами три інші мінімаркети.
Також великий супермаркет має власне виробництво кулінарних виробів, коптильний цех та хлібну пекарню. Продукцію цих виробництв частково реалізують у мінімаркетах, що, звісно, зручно для мешканців міста.
Прикметно, що літопис нетішинського «Нашого Краю» починається 2007 року, коли в місті запрацював перший магазин на умовах франчайзингу. У ньому трудилося 23 працівники. Нині ж у мережі працевлаштовані півтори сотні осіб.
«Ми посідаємо перше місце серед підприємців міста за кількістю працівників. Крім мережі «Наш Край», маємо ще інший бізнес – піцерію «Беллісімо» та продуктові МАФи. Загальна кількість – понад 200 працівників», – зазначає Валерій Сергійович.
До речі, у нетішинському центрі зайнятості тамтешньому «Нашому Краєві» присвячений цілий стенд, де міститься актуальна інформація про підприємство, можливості працевлаштування й кар’єрного росту.
Не цураються нетішинські «краяни» і корпоративних навчань. Підкреслюють: це стимулює розвиватися й допомагає організовувати роботу на високому рівні.
На порозі нового коронавірусного карантину не могли не поцікавитися, наскільки локдаун 2020 року вплинув на роботу мережі магазинів «Наш Край» у Нетішині, адже через сусідство з атомною електростанцією в місті були суттєві обмеження.
«Під час карантину, звісно, були незручності через тимчасове перекриття міста, але це суттєво не вплинуло на нашу роботу. Загалом під час карантину спрацювали стабільно, без перебоїв у постачанні товарів», – зазначив пан Валерій.
До речі, зважаючи на різноманітні обмеження, надзвичайно зручно й те, що нетішинський «Наш Край» пропонує клієнтам доставку продуктів. Ця практика не нова – вона працює з 2004 року, коли магазини ще належали до мережі «Поділля». Нині ж послуга має стабільний попит – щодня працівники виконують 5-10 доставок.
Зважаючи на непросту економічну ситуацію в суспільстві, соціально відповідальний бізнес – це не віяння моди, а спосіб мислення і стиль життя. У цьому переконані в «Нашому Краї». Нетішинська мережа, наприклад, постійно долучається до соціальних акцій та ініціатив. Тут, як і в багатьох інших закладах, є полички для малозабезпечених: можеш – поклади, треба – візьми. Крім того, мережа співпрацює з місцевою владою, аби вчасно реагувати на запити людей.
«Нетішинська мережа «Наш Край» постійно допомагає малозабезпеченим верствам населення та людям з інвалідністю. Ми співпрацюємо з місцевим відділом соціального захисту населення на постійній основі», – зауважив Валерій Преподобний. Говорячи про роботу, пан Валерій з гордістю підкреслив: має працьовитий згуртований колектив, націлений на результат. Гуртом працюють якісно, поважають один одного й клієнтів, тому й не дивно, що отримують найкращі відгуки від покупців.
За матеріалами https://business.rayon.in.ua/