Warning: mysqli_real_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30120 in /home/nashkraj/public_html/wp-includes/wp-db.php on line 1612
Мережа “Наш Край” підвела підсумки 2017 року - Мережа супермаркетів "Наш Край"
Логотип Наш Край

Мережа “Наш Край” підвела підсумки 2017 року

05.03.2018

 Мережа «Наш Край», лідер ринку франчайзингу продуктового ритейлу України, підвела підсумки 2017 року. За результатами діяльності товарооборот мережі в минулому році склав 3,5 млрд грн і зріс у порівнянні з попереднім роком на 30%. Операційний прибуток мережі «Наш Край» зріс на 20%.

 Розвиток франчайзингової мережі

У 2017 році мережа супермаркетів «Наш Край» відкрила 39 торгових закладів,з них 2 власних та 37 франчайзингових, та представлена у 19 областях України.

 Розвиток ecommerce

Також впродовж року мережа продовжила вдосконалення e-commerce. За 2017 рік товарооборот інтернет-магазинів зріс на 55%, а частка онлайн-продажів становить до 3% від товарообороту офлайнових магазинів.

 Корпоративна соціальна відповідальність

Триває розвиток та впровадження масштабного соціального проекту “Живи відповідально”, метою якого є популяризація здорового способу життя, відповідальне і раціональне використання невідновлюваних ресурсів, зниження рівня забруднення навколишнього середовища, а також ведення соціально-відповідального маркетингу та впровадження комплексу заходів з корпоративної культури у нових магазинах, в яких було встановлено куточки здоров’я.

Новий концепт «Наш Край. Формат 3.0»

Також у 2017 році мережа супермаркетів «Наш Край» реалізувала нову концепцію торгового закладу та провела повний рестайлінг із використанням сучасного торгового обладнання, унікального асортименту товарів, такого як HMR (home meal replacements), OMP (open meat place); відділу Food to Go, Scrambled merchandising; програмою лояльності із впровадженням найсучасніших рішень proximity-маркетингу. Усе це, та багато інших новинок рітейлу для зручних та комфортних покупок вже втілені у 15 оновлених магазинах мережі.

У планах на 2018 рік проведення рестайлінгу інших торгових закладів мережі, розвиток та розширення за рахунок франчайзингу, вдосконалення програми лояльності та оптимізація бізнес-процесів.

Петро Кульпач, керівник відділу маркетингу мережі «Наш Край»:

«Я б відзначив, що минулий рік у нас був роком новинок та вдосконалень. Дуже багато нам вдалось реалізувати інновацій, які в подальшому ми будемо активно поширювати на всю мережу та вдосконалювати. Це дозволить нам надавати нашим споживачам максимум корисних та актуальних пропозицій».

No tags for this post.