Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/nashkraj/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the photo-gallery domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/nashkraj/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
» Які маркетингові будуть тренди у 2023 році?

Які маркетингові будуть тренди у 2023 році?

16.03.2023

Деякі  маркетингові тренди тривають вічно. Насправді вони приходять і зникають із великою швидкістю — і маркетологи повинні адаптуватися.

Оскільки маркетинг постійно розвивається, ваш маркетинговий посібник також має розвиватися. Але якщо ваша стратегія виглядає так само як і багато років тому, настав час зайнятися домашнім господарством.

Тут ми розглянемо маркетингові тенденції, які втрачають силу, і те, як маркетологи можуть  та повинні на них реагувати.

  • Схвалення знаменитостей у соціальних мережах
  • Сильно відфільтрована естетика Instagram
  • Аудіо чати
  • Довгі відео для соціальних мереж
  • Маркетинг у метавсесвіті

1. Схвалення знаменитостей у соціальних мережах.

Ви коли-небудь бачили спонсорований допис від знаменитості в соціальних мережах і думали: «Вони справді цим користуються?»

Наприклад, співпраця Beyond Meat із медійною персоною Кім Кардашьян стала вірусним моментом у 2022 році, але з абсолютно неправильних причин. Після публікації рекламного відео , на якому Кардашьян пробує її веганські продукти, глядачі швидко звинуватили Кардашьян у «фальшивому жуванні», що змусило багатьох поставити під сумнів автентичність її схвалення.

2.Сильно відфільтрована естетика Instagram.

Якщо ви нещодавно гортали Instagram, ви можете помітити, що естетика змінюється.

Часи ретельно відфільтрованих фотографій і ідеальних стрічок Instagram минули. Сьогодні впливові особи, бренди та звичайні користувачі орієнтуються на більш не відредагований вигляд.

У чому причина цього повороту? Багато користувачів відчувають почуття втоми через високооброблену естетику, яка роками домінувала на платформі. Натовп покоління Z, зокрема, цінує автентичність, а не виглядати надто витонченим в Інтернеті. Не дивно, що вони тяжіють до TikTok, де сирий і нефільтрований вміст є нормою.

Бренди починають помічати цю зміну. Бренд догляду за шкірою Glossier, наприклад, грає в «антиестетичний» рух, ділячись відвертими кадрами та невідредагованими фотографіями.

Хоча це лише зміна естетики, це вказує на більшу тенденцію серед молодих споживачів: вони жадають автентичності від брендів. Іншими словами, знімки тосту з авокадо та сильно відфільтровані селфі не підійдуть. Натомість бренди повинні досліджувати, як виглядати більш доступними та привабливими в Інтернеті.

3. Аудіо чати.

Аудіочати, такі як Clubhouse і Twitter Spaces, стали популярними на початку пандемії, коли багато людей шукали можливості спілкуватися з іншими.

Повертаємося до сьогоднішнього дня: більше чверті ( 29% ) маркетологів планують припинити інвестувати в аудіочати у 2023 році.

З маркетингової точки зору, найбільша проблема аудіочатів полягає в тому, що користувачі віддають перевагу спілкуванню з людьми, а не з брендами. Насправді лише 7% споживачів покоління Z віддають перевагу аудіочатам для відкриття нових продуктів.

Аудіочати також втрачають популярність серед молодшої аудиторії. Лише 14% споживачів покоління Z відвідували Twitter за останні три місяці, і лише 13% відвідували Clubhouse. Якщо ваша аудиторія схильна молодшати, варто вивчити інші стратегії.

4. Довгі відеоролики для соціальних мереж.

Не секрет, що короткометражне відео домінувало в соціальних мережах цього року, і воно продовжить набирати обертів у 2023 році.

Згідно зі звітом про маркетингову стратегію та тенденції HubSpot за 2023 рік, у 2023 році короткочасне відео матиме найбільше зростання з усіх трендів. Крім того, приголомшливі 96% маркетологів погоджуються, що оптимальна тривалість маркетингового відео становить менш як 10 хвилин.

5. Маркетинг у метавсесвіті.

Маркетинг — це експерименти, і метавсесвіт став новим ігровим майданчиком для маркетологів. Однак це початкове хвилювання, здається, вичерпується.

29% маркетологів планують припинити маркетинг у метавсесвіті (наприклад, Horizon Worlds і Roblox) у 2023 році. Крім того, більше чверті (27%) планують припинити використання VR і AR.

Хоча метавсесвіт інтригує, його важко реалізувати. Обладнання дороге, апаратне забезпечення незручне, а впровадження відбувається повільно.

Проте метавсесвіт все ще перебуває в зародковому стані. Оскільки він продовжує розвиватися, все може змінитися.

Тож слідкуємо за змінами і вчимося адаптовуватися до нового.

Читайте також:З чого почати власний бізнес

Оксана Грищук — менеджерка з реклами мереж «Наш Край» та SPAR