Цікаві книги про маркетинг
«На гачку», Нір Еяль
Автор описує процес, який формує звичку за допомогою продукту. Також тут він намагається пояснити, чому варто замінити агресивний маркетинг і не витрачати величезні рекламні бюджети. А також розповідає, як саме це зробити.
Книга містить багато прикладів, якими користуються популярні бренди для розвитку власних продуктів. За допомогою описаних інструментів у людей формується звичка регулярно використовувати конкретні продукти брендів.
«Продаючи невидиме», Гаррі Беквіт
Ця книга про маркетинг послуг. Її автор – практик, в якого за плечима 25-річний досвід роботи.
Він детально розповідає, як правильно і найкраще продавати, а також стимулювати клієнтів у компаніях, що продають послуги. Одна з головних переваг книги – наявність у ній великої кількості різних технік і практичних прийомів. Теорія доповнюється практикою.
«Як ростуть бренди», Байрон Шарп
Книга про системний та обґрунтований маркетинг. Тут розповідається про наукові закони та підходи в роботі, а не про креатив і творчість. Описані підходи допоможуть краще планувати розвиток бренду і випереджати конкурентів у боротьбі за клієнта.
«Психологія впливу», Роберт Чалдині
Книга пояснює психологію поведінки людей. Автор багато уваги звертає на різні наукові дослідження, а також на життєві приклади, з допомогою яких пояснює принципи людської поведінки і дії. Завдяки цій книзі можна краще зрозуміти клієнтів, а також їхні вчинки, що допоможе вам поліпшити свій сервіс. Окрім того, можна застосувати описані в книзі прийоми в маркетингу. До того ж вона навчить помічати і розуміти маніпуляції в переговорах.
«Клієнти на все життя», Карл Сьюелл
Одна серед найкращих книг про клієнтоорієнтованість. Тут багато уваги приділяється прийомам і підходам, які допоможуть працювати з дорогими послугами та продуктами.
«Rework», Джейсон Фрайд і Девід Хенссон Головна думка книги – у класичному бізнесі більшу частину законів можна, а іноді навіть потрібно порушувати. Найважливіше – створювати і робити те, що справді потрібне людям. До слова, тут автори діляться не тільки підходами, які допоможуть розвивати бренд, також приділяють увагу рутинним питанням. Зокрема, чому стратегічні наради і плани – порожнє витрачання часу або чому офіси не важливі в роботі.
Оксана Грищук, менеджер департаменту маркетингу мереж “Наш Край”|SPAR
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/