Таргетована реклама у Facebook

21.12.2020

Недостатньо створити сайт, сторінку у соцмережі, потрібно, щоб потенційний клієнт дізнався про вас та зацікавився вашою пропозицією.

Digital – пропонує безліч інструментів для просування бренду онлайн, створення лояльної аудиторії, збільшення впізнаваності бренду.

Розглянемо таргетовану рекламу соцмережі Facebook та її особливості.

Таргетована реклама – це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору критеріїв (демографія, місцезнаходження, інтереси, уподобання тощо)  заданому рекламодавцем.

Таргетована реклама у Facebook бере до уваги дані, отримані під час відстеження активності користувачів у мережі, історію пошуку і персональну інформацію з профілів. Вона дозволяє сфокусуватися на аудиторії з конкретними інтересами та уподобаннями.

Як і при створенні будь-якої рекламної кампанії потрібно першим кроком є визначення цілі рекламної кампанії – що ми хочемо отримати. Другий крок, це визначення цільової аудиторії. Після цих двох кроків приступаємо до налаштування рекламних кампаній у Facebook.

Універсальний алгоритм розробки рекламної кампанії (без урахування специфіки типу рекламної кампанії):

  1. Вибір цілі рекламної кампанії Facebook.

Відповідно до цілі яку хочемо досягти обираємо ціль рекламної кампанії. У Facebook є 3 блоки цілей:

  • Впізнаваність (Awareness), включає цілі:
    • Впізнаваність бренду
    • Охоплення
  • Розгляд (Consideration) , включає цілі:
    • Трафік
    • Взаємодія
    • Установлення додатка
    • Перегляди відео
    • Генерація лідів
    • Повідомлення
  • Конверсії (Conversion), включає цілі:
    • Конверсії
    • Каталог продажів
    • Відвідування закладів
  1. Налаштування бюджету та терміну дії кампанії
  2. Налаштування таргетингу (аудиторії для показу оголошень). Створення аудиторії включає в себе такі параметри:

Місцезнаходження. Цей варіант дозволяє показувати рекламу людям з урахуванням їх місцезнаходження (країни, штату, провінції, міста, виборчого округу та регіону з певним поштовим індексом).

Вік. Цей тип орієнтування дозволяє показувати рекламу людям певного віку.

Стать. Цей тип орієнтування дозволяє охопити жінок, чоловіків або людей будь-якої статі.

Мова. Цей тип орієнтування дозволяє охопити людей, які говорять на які залежать від мови.

Детальний таргетинг. Цей тип орієнтування дозволяє включати в аудиторію або виключати з неї людей на основі таких критеріїв, як демографічні характеристики, інтереси і / або особливості поведінки.

Зв’язки. Дозволяє включати в аудиторію або виключати з неї людей відповідно до їх зв’язком з вашими Сторінками, додатками або подіями.

Користувацькі аудиторії. Призначені для користувача аудиторії – це цільові аудиторії, що охоплюють людей, яких ви вже знаєте. Ці аудиторії створюються на основі наданих вами даних або даних, зібраних за допомогою Facebook. Призначені для користувача аудиторії можна створювати на основі списків, даних пікселя Facebook, Facebook SDK і залученості на Facebook.

Схожі аудиторії є підгрупою призначених для користувача аудиторій. Схожі аудиторії – це цільові аудиторії, створені на основі користувацьких аудиторій. Вони дозволяють знаходити на Facebook людей, які максимально схожі на людей з джерела.

В призначені для користувача або схожі аудиторії можна додавати людей з цільової аудиторії, а також виключати з них людей.

  • Обираємо формат оголошення та створюємо оголошення.
  • Запуск рекламної кампанії

Налаштування таргетованої реклами не є чимось складним та неможливим.

Вдалого налаштування та досягнення поставлених цілей.