Переваги власної торгової марки

09.03.2023

Якщо ви плануєте розпочати власний бізнес і хочете захистити своє ім’я, варто розібратися з деякими важливими речами. У цій публікації ми розповідаємо про всі переваги реєстрації торгової марки, включно з тим, які переваги приносить юридичний захист вашого бренду в рамках цієї системи. Ми також обговоримо переваги власної торгової марки для бізнесу. 

Навіть якщо ми цього не усвідомлюємо, кожен з нас має справу з товарними знаками щодня. 

«Торгова марка» — це інший спосіб позначення брендів

На рішення споживачів про покупку впливають торгові марки та репутація, яку представляють такі марки. Для ділових людей важливо розуміти, чому торгові марки є важливими активами та допомагають розвивати їхній бізнес. 

Ось сім головних причин, в чому переваги власної торгової марки для вашого бізнесу:

  1. Торгові марки є ефективним інструментом комунікації. В одному бренді чи логотипі товарні знаки можуть передавати інтелектуальні та емоційні атрибути та повідомлення про вас, вашу компанію та репутацію, продукти та послуги вашої компанії.
     
  2. Торгові марки дозволяють клієнтам легко вас знайти. Ринок переповнений, і важко відрізнити свій бізнес від конкурентів. Торгові марки/бренди — це ефективний інструмент комерційної комунікації, щоб привернути увагу клієнтів і виділити ваш бізнес, продукти та послуги. Клієнти, які переглядають торговельну марку, відразу знають, з ким вони мають справу, репутацію вашого бізнесу, і навряд чи будуть шукати альтернативи. Ваш бренд може стати вирішальним фактором у прийнятті клієнтом рішення про покупку.
     
  3. Торгові марки дозволяють підприємствам ефективно використовувати Інтернет і соціальні медіа. Ваш бренд – це перше, що клієнти вводять у пошуковій системі або на платформі соціальних мереж (Facebook, Twitter, Pinterest), коли шукають ваші продукти та послуги. Більший трафік на вебсайті чи платформі соціальних медіа призводить до підвищення рейтингу, забезпечуючи ще більше трафіку, більше клієнтів і більше впізнаваності бренду.
     
  4. Торгові марки є цінним активом. З часом вартість торгових марок може зростати. Чим більше зростатиме ваша ділова репутація, тим ціннішим буде ваш бренд. Товарні знаки створюють цінність за межами основного бізнесу. Товарні знаки можуть прокласти шлях до розширення з однієї галузі в іншу, наприклад, від продуктів харчування до засобів особистої гігієни. 
     
  5. Торгові марки можуть полегшити наймання працівників до компанії. Бренди можуть викликати у людей позитивні емоції. В результаті можливості працевлаштування стають більш привабливими для кандидатів. Утримання співробітників може бути вищим, якщо вони позитивно ставляться до бренду та пропонованих продуктів і послуг.
     
  6. Можливість придбати якісний товар відомого виробника за більш доступною ціною, ніж брендований.
     
  7. Ексклюзивність імпортного товару під власною ТМ. А саме його представлення лише в конкретній мережі.
     

Торговельні марки доступні для реєстрації в усьому світі, і вони можуть допомогти вам створити свій бренд і забезпечити правовий захист особистості вашої компанії.

Однак важливо знати, що є багато інших компаній, які роблять те саме. Кількість доступних торгових марок зменшується щодня, оскільки компанії поспішають зареєструвати свої назви раніше, ніж хтось інший.

Отже, яка вартість назви вашої компанії? Компанія багато в чому залежить від того, наскільки її впізнають на ринку та від рівня довіри, яку вона може створити зі своїми клієнтами. Отже, чим раніше ви зможете підтвердити право власності на цю особу, тим краще.

Якщо ви хочете зареєструвати свій бренд як торгову марку, найкращий спосіб — почати дослідження прямо зараз. Якщо вам потрібна допомога, інструменти цифрового пошуку можуть бути дуже корисними, щоб дізнатися, чи доступний ваш бренд для реєстрації торгової марки.

Майте на увазі, що чим більше ви відрізнятимете свій бренд від інших у своїй галузі, тим легше його буде захистити. Виберіть назву та логотип, які чітко ідентифікують ваш бізнес і захистять його від конкурентів.

Що таке захист торгової марки?

Торгова марка вашого бренду – це не лише етикетка вашої компанії, але й ваш найцінніший нематеріальний актив. Завдяки такій юридичній реєстрації ваша компанія може коштувати більше, отримати легітимність і конкурентоспроможність на ринку, а також отримати додатковий правовий захист.

Що можна зареєструвати?

Торговою маркою може бути набір слів, зображень (наприклад, логотипів, типів і графіки) і навіть звуків, які ваша компанія використовує для ідентифікації себе для громадськості. Основним активом, який можна зареєструвати, є назва компанії, але також часто реєструють продукти.

Торгова марка «Загальне право»

Замість реєстрації ваша компанія може отримати права на товарний знак через кілька років. Це називається торговою маркою «загального права», але вона не дає права власності на бренд.

Ця система мала захистити місцевий і малий бізнес, який підтримував той самий бренд понад 5 років. Однак вони не можуть подавати позови на місцевому рівні або гарантувати національне визнання своєї компанії.

Тому вкрай важливо заявити про свої претензії та володіти ексклюзивними правами на свій бренд уже зараз.

П’ять основних переваг реєстрації торгової марки

Нарешті, ми повинні зробити висновок, що товарний знак бренду має кілька переваг. Якщо ви хочете побудувати серйозний бізнес, особливо якщо ви маєте намір підтримувати національну чи онлайн-присутність, починайте реєстрацію торгової марки свого бренду.

Переваги реєстрації вашого бренду як торгової марки:

1. Ви отримаєте ексклюзивність використання

Завдяки захисту торгової марки ніхто не може копіювати вашу зареєстровану торгову марку без вашого дозволу. Це означає, що ваша компанія гарантує, що вона єдина досліджує бренд з маркетингових і комунікаційних міркувань.

Цей захист бренду поширюється на національний рівень, тож ви можете перешкодити навіть місцевим підприємствам отримати прибуток від бренду, який ви створюєте.

Володіючи правами на торговельну марку, ви матимете право на привілейований режим у суперечках щодо доменних імен. Оскільки важливість присутності в Інтернеті зростає з кожним днем, ця перевага реєстрації вашого бренду може стати в нагоді в майбутньому.

2. Ваша компанія захистить свій найцінніший актив

Ваш бренд часто є найціннішим активом вашої компанії. Це спосіб, за яким ваші клієнти відрізнятимуть вас від ваших конкурентів. Крім того, це актив, який стане джерелом довіри вашої аудиторії та слугуватиме емблемою зростання та консолідації вашого бізнесу.

Отже, переконайтеся, що ви зареєстрували свій бренд як торгову марку.

3. Ви зможете подати позови про порушення прав на торговельну марку

Якщо хтось зловживає вашою зареєстрованою торговою маркою, ви можете мати право на відшкодування збитків. Це заборонить іншим використовувати ваш бренд і не дозволить вашим конкурентам досліджувати його у своїх маркетингових кампаніях, часто з негативним відтінком.

4. Ви завжди будете володіти брендом, завжди

Якщо ви не володієте правами на зареєстровану торговельну марку, хтось інший може заборонити вам використовувати її.

5. Ви можете уникнути досвіду активний ребрендинг

Без правового захисту бренду інша компанія може зареєструватися раніше вас. Якщо це так, їм досить легко покарати вас за використання захищеного бренду. Зрештою, ви будете змушені провести ребрендинг, втративши багато з того, що ваша бізнес-стратегія завоювала досі.

Часто ребрендинг може заплутати клієнтів. Це тільки погіршується, коли вам потрібно створити абсолютно новий імідж для своєї компанії. І, як ви, мабуть, знаєте, розгублені клієнти здійснюють набагато меншу конверсію продажів.

Отже, зареєструйте свій бренд як торгову марку, щоб уникнути дорогого ребрендингу та плутанини клієнтів.

Підсумки

Реєстрація вашого бренду як торгової марки – це як страхування вашого офісного та корпоративного обладнання. Це важливий крок, який ви можете зробити зараз, щоб запобігти великим проблемам і втратам у майбутньому.

За невелику плату ви заспокоюєтеся й отримуєте ексклюзивні права на всю цінність бренду, яку створюєте. Як ми вже розглядали, без торгової марки ваші ризикові позови та витрати на ребрендинг. Дослідження показують, що ребрендинг може коштувати до 5% обороту бізнесу.

Завдяки торговельній марці ви отримуєте ексклюзивність використання, правовий захист свого бренду та навіть перевагу для вирішення спорів щодо доменних імен.

Оксана КРУК, менеджерка з імпорту мереж «Наш Край» та SPAR