Міфи про SMM
Соціальні мережі мають низку переваг перед нетрадиційними інструментами онлайн-просування (пошукової оптимізації, контекстної і банерної реклами), так і перед традиційними рекламними інструментами.
SMM – (від англ. Social Media Marketing) – процес залучення трафіку чи уваги до бренду або продукту через соціальні платформи.
SMM як відносно молоде явище оточене міфами:
• у соціальних мережах люди нічого не купують. Попри те, що шопінг не є ціллю покупців соцмереж, вони охоче вступають в спільноти, які пропонують цікаву інформацію. Правильно спланована і реалізована взаємодія в групі приводить її учасників до прийняття рішення про покупку;
• у соціальних мережах сидять тільки підлітки. Ні, аудиторія соціальних мереж неоднорідна з точки зору віку, рівня доходу, професії, освіти і місця проживання; там представлені всі основні демографічні групи;
• SMM – це дуже дорого. SMM може бути навіть безбюджетним. Популярна модель, при якій компанія спочатку використовує малобюджетні і безплатні інструменти (наприклад, інтеграції сайту з соціальними мережами), а після того, як вони починають давати ефект, підключаються більш дорогі інструменти (наприклад, таргетована реклама);
• ефективність SMM-кампанії неможливо прорахувати. Це не так: вже розроблені та успішно використовуються методики оцінки результатів кампанії.
Представники великого бізнесу одні серед перших усвідомили потенціал соціальних мереж і почали активно використовувати їх для просування своїх компаній. Через соціальні мережі великий бізнес зазвичай вирішує стратегічні довгострокові маркетингові задачі: брендинг, підвищення проінформованості цільової аудиторії, збільшення лояльності і довіри до продуктів бренду, відстеження думок і настроїв цільової аудиторії. Для SMM-кампаній великого бізнесу характерне велике охоплення, робота на кількох площадках та інтерактивність комунікацій. Великі компанії приділяють увагу роботі з репутацією, моніторингу і нейтралізації негативу.
За останні роки в соцмережах з’явилося багато компаній малого і середнього бізнесу, для яких актуальні інструменти, що дозволяють оперативно вирішувати тактичні задачі: анонс акцій із знижками, стимулювання користувачів на повторні покупки.
Активними користувачами SMM є представники онлайн-індустрії. Головна задача для них – отримання якісного трафіку з великою конверсією. Найбільш актуальні інструменти для них – створення спільнот, блогів і мікроблогів, таргетована та тизерна реклама. Всупереч поширеній думці, продукти і послуги B2B можуть активно просуватися через соціальні мережі. Основна стратегія у такому випадку – знаходити представників цільової аудиторії.
Мирослава Леснік, керівник відділу маркетингу департаменту розвитку франчайзингової мережі «Наш Край» |SPAR
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/