З чого почати власну справу?

24.02.2023

Відкрити власну справу у 2023 році – ідеальна ідея, особливо якщо ви хочете отримати нове джерело доходу! Попри те, яка ситуація відбувається в Україні, вона принесе багато винагород, якщо все робити правильно.

Нижче наводжу кілька причин, з яких варто розглянути можливість відкриття бізнесу.

1. Інтернет-бізнес полегшив роботу

Інтернет полегшив відкриття та ведення бізнесу. Завдяки Інтернету ви можете почати бізнес з будь-якої точки світу. У вас також є чудова можливість зібрати багато клієнтів, не виходячи на вулицю!

Крім того, тепер доступно багато інструментів для ведення ваших бізнес-операцій, відстеження ваших фінансів, здійснення транзакцій і маркетингу вашого бізнесу, і все це клацанням миші на вашому ноутбуці.

2. Можливість дослідити свою пристрасть

Однією з чудових переваг володіння бізнесом є те, що ви можете перетворити свою пристрасть на проєкт, що приносить гроші. Якщо є щось, чим ви захоплені, ви можете створити на цьому бізнес і стати одним із небагатьох людей, які займаються улюбленою справою.

3. Низька вартість, висока винагорода

Завдяки багатьом ресурсам і можливостям, доступним для власників малого бізнесу, люди можуть створити свій бренд з нуля, не витрачаючи багато грошей. Усе, що вам потрібно, це ідея та правильна стратегія, і ви зможете відкрити власний бізнес. Крім того, відкриття бізнесу тепер супроводжується мінімальним ризиком.

4. Додатковий дохід

Однією з найважливіших переваг ведення бізнесу є фінансова свобода. Володіння бізнесом дає можливість бути вашим босом і заробляти більше грошей. Крім того, завдяки сучасним технологіям ведення та управління бізнесом забезпечує таку велику гнучкість і свободу.

Першим кроком до відкриття будь-якого бізнесу є розробка бізнес-ідеї. Важливо знайти напрямок, який принесе вам прибуток.

Існує багато ідей малого бізнесу в Україні, тож спробуйте провести попередні дослідження, щоб знайти те, що підійде саме вам. Ви можете створити особистий мерч, розробити свій продукт, розпочати бізнес за допомогою дропшиппінгу або шукати існуючі продукти, які можна продавати своїй аудиторії. 

Наступним кроком буде дослідження ринку, яке покаже вам, чи буде бізнес-ідея прибутковою та чи є ринок для вашого бізнесу. Одним із перших етапів дослідження ринку є збір інформації про ваш цільовий ринок і аудиторію. Деякі з питань, які вам потрібно поставити під час проведення дослідження ринку, включають наступне:

  • Чи є попит на вашу продукцію?
  • Хто ті люди, яких зацікавить те, що ви пропонуєте?
  • Де клієнти знайдуть вашу продукцію та де вони розташовані?
  • Хто ваші поточні конкуренти на ринку та скільки вони стягують?

Існує багато способів проведення дослідження ринку; ви можете провести обговорення в фокус-групі, запустити опитування або дослідити своїх конкурентів.

Написати бізнес-план

Після того, як ви визначилися з ідеєю та провели дослідження ринку; наступне – написати бізнес-план. Бізнес-план документує ваші цілі для вашого бізнесу та кроки, які ви зробите, щоб фінансувати та розпочати свою ідею. Він охоплює все, починаючи від резюме бізнесу до вашого маркетингового плану.

Ось кілька запитань, на які повинен відповісти ваш бізнес-план:

  • Які ваші цілі?
  • Хто ваша цільова аудиторія?
  • Як ви будете фінансувати свій бізнес?
  • Вам потрібно наймати людей?
  • Як ви будете рекламувати свій бізнес у світі?
  • Де ви будете продавати свою продукцію? Інтернет чи роздрібний магазин?

Розрахуйте витрати вашого бізнесу. Скільки вам потрібно, щоб розпочати власний бізнес? Де ви візьмете гроші? Зі своєї кишені чи через кредит?

Деякі фактори, які слід враховувати для точного розрахунку ваших бізнес-витрат, включають наступне:

  • Продукти
  • Маркетинг
  • Співробітники
  • Страхування бізнесу
  • Операційні витрати
  • Юридичні витрати

Розрахунок ваших витрат допоможе вам дізнатися, скільки вам потрібно фінансів, а також дає змогу визначити маржу прибутку.

Створіть свій бренд

«Бренд» описує елементи вашого бізнесу, які можна ідентифікувати. Сюди входить назва вашої компанії, логотип, веб-сайт, пакувальні матеріали тощо. Створення сильного бренду, що запам’ятовується, є життєво важливим для охоплення ширшої аудиторії та розвитку успішного бізнесу.

Деякі основні компоненти брендингу включають:

  • Історія вашого бренду (чому ви почали свій бізнес)
  • Унікальна торгова пропозиція (що відрізняє ваш бізнес від ваших конкурентів?)
  • Ідентичність бренду (назва компанії, логотип, стиль шрифту.)

Зареєструйте свій бізнес

Багато країн вимагають від усіх суб’єктів господарювання, включаючи малий бізнес, офіційної реєстрації свого бізнесу. Ознайомтеся з місцевими законами про реєстрацію вашого бренду та отримання комерційної ліцензії.

Рекламуйте свій бізнес

Маркетинг має важливе значення до і після запуску вашого бізнесу. Саме так ви дізнаєтеся про свій бренд і залучите більше клієнтів. Крім того, ваша маркетингова стратегія може сприяти або зруйнувати ваш бізнес, оскільки вона визначає, як люди реагуватимуть на ваш бренд.

У вашому бізнес-плані має бути маркетингова стратегія, яка допоможе представити вашу продукцію цільовій аудиторії. Деякі популярні маркетингові ідеї, які ви можете розглянути:

  • Контент-маркетинг і пошукова оптимізація (SEO)
  • Залучайте клієнтів у соціальних мережах
  • Створюйте листівки та плакати, щоб повідомити про свій бізнес
  • Досліджуйте різні маркетингові канали, такі як Instagram, електронна пошта, Facebook, TikTok та електронна комерція.

Ви тут, на останньому етапі побудови успішного бізнесу! Тепер ви можете розпочати власний бізнес і повідомити людям про свій бренд.

Керівниця проєкту інтернет-магазину SPAR та “Наш Край” Тетяна МАРЧУК