Мережа «Наш Край» оновила супермаркет у Камені-Каширському
Над зміною дизайну працювали цілою командою, виважено та прискіпливо. Менеджери мали на меті змінити концепцію торгового залу, врахувавши сучасні тенденції, рішення в сфері роздрібної торгівлі, задля збільшення комфорту для покупців.
Тож тепер тут розширили пропозицію продуктів, зокрема, «фреш»-групи, власних торгових марок. А також відвели нові зони, змінили розташування окремих груп товарів, посилили освітлення і додали ще одну касу.
Важливий акцент зробили, зокрема, на власній кулінарії. Оновили м’ясний відділ, де пропонують широкий вибір свіжого охолодженого м’яса та м’ясної продукції. Пекарню зробили відкритою, а виробництво випічки – максимально прозорим.
Окрім того у «Нашому Краї» встановили зону Food-to-Go. Тут клієнти мають можливість придбати торти власного виробництва, страви швидкого приготування (фаст-фуд), напої, а, наприклад, каву чи чай заварити самостійно, попередньо оплативши на касі. Випити напої можна на місці за спеціальними столиками і заодно підзарядити телефон, або ж взяти з собою. До речі, тепер у магазині споживачі можуть скористатися вільним доступом до високошвидкісного Iнтернету за допомогою технології Wi-Fi.
З приводу такого ось оновлення у Камені-Каширському влаштували Свято покупця. Клієнтам магазину підготували не лише призи, музику та розваги для малечі, а й провели розіграш грошових сертифікатів. Серед учасників акції, яку проводив магазин, розіграли 3333 гривень. Тож 9 щасливчиків отримали бонусні сертифікати на суму 111, 333, 555 та 1111 гривень.
Віта Деркач, Яна Савчук, Ольга Куценко та Світлана Чабан виграли по 111 гривень, Ольга Корольчук та Леся Колядинська – по 333, Михайло Цвих та Олена Макарчук – по 555 гривень. А Жанні Кисляк з Каменя-Каширського пощастило найбільше – вона отримала сертифікат на 1111 гривень.
Зауважимо, що аби стати учасником розіграшу, достатньо було здійснити покупку у супермаркеті «Наш Край» на суму 100 і більше гривень, отримати від касира пронумерований купон та бути присутнім на Святі покупця.
«Мережа супермаркетів намагається постійно робити для своїх клієнтів вигідні пропозиції, акції, знижки. І водночас прагне створити якісну споживчу атмосферу», – зазначає керуюча магазину «Наш Край» у Камені-Каширському Олена Зубко. А це, за її словами, великою мірою залежить передусім від фаховості персоналу.
Як зазначають споживачі, протягом 14 років роботи «Нашого Краю» у Камені-Каширському їх часто дивують новизною. Мовляв, тут постійно впроваджують щось цікаве та сучасне.
«Мережа дійсно працює над вдосконаленням усіх сервісів. І цей новий формат «Нашого Краю» це не лише оновлення інтер’єру, а й впровадження системи лояльності та сучасних сервісів для покупців», – підтверджує Людмила Ошейко, менеджерка з торгівлі продовольчими товарами.
Людмила Ростиславівна розповіла, що, наприклад, в числі інших новинок, магазин запровадив інформування клієнтів про вигідні пропозиції через повідомлення, які надсилаються на їх гаджети. Діє у супермаркеті проект «Живи відповідально!». Реалізуючи його, тут облаштували спеціальний куточок здоров’я. Тож клієнти можуть придбати розміщені в ньому корисні продукти, котрі позначені зеленими цінниками, поміряти тиск. У куточку встановили також скриньки для збору відпрацьованих батарейок та використаних корків.
А ще камінь-каширці мають можливість придбати продукти через інтернет-магазин «Наш Край». І, до слова, доставка замовлення вартістю більше, ніж 250 гривень, є безкоштовною. Діє у супермаркеті програма лояльності, завдяки якій покупці можуть накопичувати бонуси й економити на наступних покупках. І, схоже, оновлення магазину та вдосконалення сервісу продовжуватиметься, адже мережа прогнозує ще багато позитивних змін.