Експерти радять
5 переваг нативної реклами
1. Корисний контент Такий формат реклами передбачає непрямий натяк на товар. Найчастіше його інтегрують у корисний контент, який потрібний і цікавий аудиторії. 2. Не дратує Така реклама не кричить у лоб «купи мій товар». Вона ненав’язливо розказує про продукт і показує, у яких випадках він потрібний. Таким чином у людини не виникає роздратування від реклами. 3. Ефективніша, ніж пряма реклама […]
Власний імпорт
У сучасних умовах стрімкого зростання кількості учасників ринку і внаслідок жорсткої конкуренції імідж підприємства є одним із найголовніших важелів, що допомагає впливати на споживачів й забезпечує їхню прихильність. Більшість мереж роздрібної торгівлі займаються власним імпортом товарів, тому цим зараз не здивуєш пересічного покупця. Наша мережа магазинів і супермаркетів SPAR і «Наш Край» також активно розвиває напрямок власного імпорту. У нас […]
Новий рік для фінансиста
Багато хто з людей асоціює прихід Нового року із зникненням проблем, які нагромадилися у старому році. У Новий рік з новими мріями та думками! Але для обліковців та працівників фінансової сфери закінчення року зміщується в часі. Оскільки після 31 грудня ще потрібно звести докупи всі показники та подати річну звітність. Тому фінансисти використовують таке поняття, як «фінансовий рік». І асоціюється […]
Удома з’явився маленький улюбленець
Сучасні тенденції життя, модні тренди, постійна зайнятість усе більше спонукають людей придбати домашню тваринку. Яку саме – це вибір індивідуальний, та більшість вибирають котів і собак. Піклування та догляд за ними приносять моральне задоволення, психологічне розвантаження та водночас постійні додаткові витрати. Корм, аксесуари, гігієнічні наповнювачі, іграшки – це товари першої потреби, а щоб їх купити, власникам тварин доведеться системно відвідувати […]
Як обрати приміщення для магазину?
Запорукою хорошої прибутковості торгового закладу є правильно вибране місце його розташування. А як же вибрати правильну локацію під торговий заклад? Згідно відомої американської приказки, при виборі місця під торговий заклад найбільш важливими факторами є три «L» – «Location, location & location». На шальках терезів, як правило, опиняється два варіанти – окреме приміщення або площа в торговому центрі. Рекомендую звірити їх […]