Експерти радять

Купуйте онлайн в мережі «Наш Край» та «SPAR» та економте двічі

21.12.2020

Час – це та валюта, яку не компенсує жодна робота, проте частково компенсує магазин. Інтернет магазин.          Покупки онлайн значно економлять, як час, так і кошти, адже куди зручніше буде знайти вигідну пропозицію просто клікнувши на сайті в потрібній рубриці ніж обходити кругами магазин, запам’ятовуючи кожен цінник, щоб в кінці порівняти ціни і зупинитися на чомусь для придбання. А ще, […]

Алкогольні напої

21.12.2020

             Алкоголь є частиною людської культури вже протягом багатьох століть. Так званий тренд не втрачає актуальності та займає топ-місця серед щоденних товарів. Споживання алкогольних напоїв в невеликих кількостях дає змогу людям відчувати спокій, внаслідок чого робить їх більш товариськими,  розкутішими, зниження тривожності, приємні емоції-спогади або плани, зігрівається тіло. За рекомендаціями ВООЗ, чоловікам слід вживати не більше ніж 40 грамів чистого […]

Що нас чекає?

21.12.2020

2020 рік став для багатьох ритейлерів роком повної несподіванки. Цей рік продемонстрував нам всім, яким непрогнозованим може бути сплановане життя. Виявилось що за короткий період можна повністю змінити стиль життя: зупинити щоденну роботу, обмежити свободу пересування людей і товарів, фактично заморозити глобальну економіку в стан невизначеності. Що ж нас чекає у 2021 році? Постійні трансформації –  компанії повинні зробити ставку […]

HR-спеціаліст – наставник та вчитель

21.12.2020

Завдання HR-служб великих компаній давно вже вийшли за рамки звичайного прийняття/звільнення співробітників. Сьогодні HR-спеціалісти створюють бренд компанії на ринку праці, підтримують баланс між інтересами бізнесу та працівників, виступають головними носіями корпоративної культури. У чому ж запорука успішної діяльності HR-служби. Можна виділити декілька основних правил. Бізнес починається з людей. Спілкуйтеся, слухайте не тільки своїх офісних колег, а й постійно контактуйте з […]

Маркетинг і кольори

21.12.2020

Червоний Асоціації: любов, вогонь, агресія, секс, влада, спека, сила, кров, небезпека, загострення пристрастей. Як використовується: пробуджує апетит, тому активно використовується  фастфудом (McDonalds, Cola), а також  у розвагах (Netflix) Синій Асоціації: довіра, безпеку, логічність. Як використовується: один з найбільш нейтральних кольорів, він про відчуття безпеки і спокою (Facebook, Samsung, Samsung, інтерфейси офісних і бізнес-програм). У дітей асоціюється зі зростанням і серйозністю. […]