Експерти радять
Цікаві дослідження в маркетингу
Річард Вайзман якось розкидав на вулицях Единбурга більше сотні гаманців. На всіх була написана адреса “власника”, а в деяких – вкладені фотографії. Поштою повернулися близько 15% порожніх гаманців. Гаманців, де була фотографія сім’ї – 48%. З фотографіями цуценят повернулися 53%. А з фотками дитини аж 88% гаманців.⠀ Число базових потреб, які хвилюють наш мозок, дуже мало: їжа, безпека, розмноження і […]
Таргетована реклама у Facebook
Недостатньо створити сайт, сторінку у соцмережі, потрібно, щоб потенційний клієнт дізнався про вас та зацікавився вашою пропозицією. Digital – пропонує безліч інструментів для просування бренду онлайн, створення лояльної аудиторії, збільшення впізнаваності бренду. Розглянемо таргетовану рекламу соцмережі Facebook та її особливості. Таргетована реклама – це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору критеріїв (демографія, місцезнаходження, інтереси, уподобання тощо) заданому […]
Кому і для чого потрібен бізнес-план
Будь-який власник-франчайзер безпосередньо зацікавлений в успішній діяльності своїх партнерів-франчайзі. Саме від цього залежить рівень довіри до бренду і ефективність роботи всієї мережі. Тому відкриття бізнесу на умовах франчайзингу передбачає довіру до тих, хто дійсно має можливості ефективного розвитку справи. Бізнес-план є важливим і необхідним як для франчайзера – імідж і репутація бренду, для якого понад усе, так і для майбутнього […]
Масові знижки vs персональні промоакції
Масові знижки на товари – це поширений інструмент в рітейлі. Практично в кожній категорії продуктів завжди є товар який можна придбати зі знижкою. Великий відсоток покупців приходить в магазин зі списком товарів, які він має купити. Тобто покупець і так готовий купити товар за повною ціною, але ми пропонуємо йому товар зі знижкою. Виникає питання: чи є альтернатива масовим знижкам? […]
Сучасна випічка. Попит та пропозиція
Запорука міцного здоров’я та природного імунітету частково залежить від споживання якісних продуктів та повноцінного раціону. Не секрет, що в новому тисячолітті, змінилася культура споживання хліба та хлібопродуктів. Це частково пов’язано із тенденцією ведення «здорового способу життя», широкий вибір випічки на різний смак, регіонального попиту. Але буває так, що хліб зникає з раціону споживачів, оскільки його не вважають корисним продуктом […]