Блог

Правила мерчандайзингу та особливості викладки товарів

26.04.2021

Мерчандайзинг – це діяльність, яка спрямована на формування лояльності споживачів до товару, марки або виробника. Мерчандайзинг сприяє стимулюванню роздрібного продажу в магазинах для збільшення прибутку і служить просуванню товарів і торгових марок. Для цього використовують певні технології, в основі яких – принципи і правила побудови найбільш ефективного контакту покупця з кінцевим продуктом у торговому залі. Ці методики включають стандарти викладки […]

Як ефективно працювати із скаргами покупців

26.04.2021

У всіх сферах, які передбачають роботу з клієнтами, завжди є і будуть скарги. Щонайперше вони найбільш складні емоційно. Невдоволення клієнтів може поширюватися на сервіс, дії співробітників компанії, якість послуг і товару. В кожному випадку потрібно розуміти, як працювати зі скаргами клієнтів. А боятися скарг з боку клієнтів не слід, адже вони вказують на недоробки компанії і можливості подальшого прогресу. Скарги […]

Фудтренди-2021: як пандемія позначається на вподобаннях

26.04.2021

Пандемія внесла корективи навіть у кулінарні тренди. Якщо раніше вони будувалися переважно навколо нових продуктів або звичних інгредієнтів, але в несподіваному виконанні, то 2021 року гастрономічна мода складається з концепцій. Зокрема тренд на ЗСЖ-кулінарію починався з визначення найшкідливіших і найкорисніших продуктів: перші треба було обов’язково виключити з раціону, а другі зробити його основою. Альтернативні інгредієнти Головною темою 2020 року, безумовно, […]

Сир рикота: неймовірно смачний та корисний

23.04.2021

Традиційний італійський сир, отриманий із сироватки, – це рикота. Ніжна кремово-сирна структура, приємний солодкуватий смак і чудова здатність відтіняти і підкреслювати інші продукти і спеції роблять сир справжньою знахідкою. Рикота вирізняється низьким вмістом жиру і великою кількістю білків, кальцію, фосфору і цинку. Як і всі свіжі сири, рикота ніжний, адже в процесі приготування його практично не пресують, вживають протягом кількох […]

Мультиформатна стратегія SPAR Польща: власні магазини і роздрібні торговці

23.04.2021

SPAR Польща пропонує вражаючий асортимент товарів у різних цінових категоріях, допомагаючи клієнту через можливість справді великого вибору знайти те, що якнайкраще йому підійде. Реалізацію такого підходу забезпечила мультиформатна стратегія. Вона охоплює магазини, що належать компаніям і незалежним роздрібним  торговцям. Мультиформатна стратегія SPAR недавно відкрив супермаркети у Варшаві і Вроцлаві, кожен має торгову площу близько 500 м². Обидва магазини пропонують великий […]