Блог
Чому вибухають вейпи?
Вейпити – означає не просто вдихати нікотиновий дим, а насолоджуватися самим процесом солодкого випаровування. У наш час електронні сигарети поступово витісняють звичайні нікотинові. І це зрозуміло, адже пара завдає менше шкоди організму і додає більше «смачних» відчуттів. Але в гонитві за насолодою іноді трапляються непередбачені ситуації. Однією з таких вважається вибух. Так, саме вибух електронних сигарет, який може підстерігати будь-якого […]
Модель private label – що це таке і як її використовувати
Згідно з визначенням, private label – це бренд, який належить не виробнику, а постачальнику або продавцеві, який випускає продукти під власною торговою маркою за прямим контрактом із виробником. З появою private labels у світі з’явилася можливість увійти в мейнстрім виробництва, створюючи ексклюзивні та спеціальні продукти. Приватна марка – це товари, зроблені на замовлення певної компанії для поширення через суворо визначені […]
У чому перевага органічного м’яса
Багато хто впевнений, що продукти, вирощені органічним шляхом, є більш поживними і містять в собі більшу кількість вітамінів і мінералів, це не зовсім так. Головною відмінністю між так званими органічними і неорганічними продуктами є спосіб їхнього вирощування. Органіка – це звичайна їжа, вирощена дідівським способом без використання синтетичних пестицидів, регуляторів росту і будь-якої іншої хімії. Органічну продукцію отримують у результаті […]
Яку гречку обрати: прості поради та секрети
Гречка – над популярна крупа в нашій країні. Її люблять діти та дорослі, вона практично не має протипоказань і містить величезну кількість вітамінів та мікроелементів, за що отримала назву цариця круп. Але чи знаєте ви, якою має бути якісна гречана крупа і як правильно її вибирати? Різновиди крупи Сьогодні гречану крупу продають у двох формах. Найчастіше зустрічається ядриця, яку отримують […]
Як співробітники крадуть у своїх магазинах і що можна з цим зробити
Згідно зі статистикою, лише 10–20% працівників супермаркетів є абсолютно чесними. Ще 10–20% шукають найменшу можливість для крадіжки. Крім того, регулярне злодійство змушує керівника магазину підозрювати в цьому всіх працівників, що різко погіршує психологічний клімат в колективі. Як правило, інформація з різних джерел ідентична, але є теми, з якими можна посперечатися. Однією з таких тем є твердження про те, що 75% […]