Блог
Private label: як практикують у Казахстані
Товари та послуги під Private Label представлені у численних категоріях – від продуктів харчування, косметики та до веб-хостингу. Найчастіше вони позиціонуються як дешевша альтернатива локальним, національним чи міжнародним маркам. Мережі, як правило, не будують заводи та фабрики, вони домовляються з виробниками про випуск лінійки продукції з власним логотипом. За рахунок зниження витрат на рекламу, дистрибуцію тощо такі товари доходять до […]
Природні енергетики: уся правда про сухофрукти
Сухофрукти – природне джерело швидких вуглеводів, органічних кислот, пектинів, клітковини, макро- і мікроелементів, тобто, по суті, природний енергетик. Секрет у тому, що при висушуванні з фруктів іде волога, а всі корисні речовини залишаються. Концентрація вітамінів особливо висока при природному способі сушіння на сонці – до 90% порівняно із свіжими фруктами. Але навіть при промисловому виробництві вона може досягати 80%. Висушені […]
Партнер SPAR Італія Maiora запустив два виробництва, що популяризують місцеві кулінарні традиції
Партнер SPAR Італія Maiora відкрив два майданчики із виробництва хлібобулочних виробів та делікатесів, а також рибний цех. Нові виробництва забезпечуватимуть свіжими продуктами фірмові магазини SPAR у шести регіонах Італії. Компанії Maiora належать 89 магазинів мережі SPAR, це близько 2 000 співробітників у регіонах Апулія, Базиліката, Кампанія, Калабрія та Абруццо. Виробництво хліба знаходиться у магазинах INTERSPAR в Модуньо та поблизу аеропорту […]
Lidl заходить в Україну. Боятися не можна боротися
Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему. Коротко про Lidl. Це міжнародна мережа дискаунтерів, одна з першопрохідців цього […]
«Кіндер-сюрпризу» в США немає: правда чи вигадка
Шоколадне яйце з іграшкою всередині під назвою «Кіндер-сюрприз» має величезну популярність серед дітей по всьому світу. Щороку продають кілька мільйонів таких солодощів. Їх можна зустріти по всій земній кулі, але тільки не в США. Тут ввезення і продаж «Кіндерів» під забороною уже багато років. То чому звичайні солодощі потрапили у немилість американського законодавства? Оскільки яйця «Кіндер-сюрпризи» містять приховану іграшку всередині […]