Дрібниць не буває: за лаштунками власного виробництва у «Нашому Краї»
В Луцьку керівникам мережі магазинів «Наш край» розповіли як готувати і продавати випічку та провели екскурсію оновленим супермаркетом на Ковельській. Послухати та побувати на екскурсії також змогла журналістка видання Бізнес.Район.
З 09:00 до 13:30 проходила теоретична частина в Бізнес-Академії Практичного Менеджменту, а з 14:30 до 16:00 – практикум безпосередньо у переформатованому торговому закладі на вулиці Ковельській.
Тут зібралися власники франчайзингових магазинів, керуючі та категорійні менеджери, що ведуть власне виробництво ( випічка і кулінарія). Пройшли тренінг 30 учасників з усієї України, серед яких працівники з Волині, Рівненщини, а також з Івано-Франківської, Львівської, Хмельницької, Черкаської областей.
Навички з організаціії та управління виробничими процесами та персоналом – невід’ємна частина успішного проекту. Спікер із 11 річним досвідом Василь Філіпчук розповів як спілкуватись з працівниками так, щоб вас дійсно почули і зробили роботу якісно. Максимальна прозорість виробництва, відкриті пекарні, цехи обробки м’яса, а також система виготовлення «тут і зараз» забезпечить зручність та довіру покупців, стверджує спікер та додає, що хліб – це тренд сьогодні у всій Україні.
На успішне втілення цих ідей учасники поїхали дивитись в супермаркет «Наш Край» на вулиці Ковельській у Луцьку. Нові відділи запрацювали тут лише з 23 серпня. Офіційного і урочистого відкриття не було, але покупців вже дуже багато, – говорить генеральний директор мережі «Наш Край» Віктор Мольченко. Основний акцент в оновленні магазину зосередили на власному виробництві: оновили обладнання в кондиреській та пекарні, зоні «Food To Go», м’ясному цеху, встановили більш професійне освітлення, нову навігацію.
Детальніше можна почитати на сторінці видання за посиланням.
No tags for this post.