Зміна купівельної поведінки за рахунок вибору здорових свіжих продуктів в Індії та Нігерії

05.02.2021

Оскільки здорове харчування стає все більш популярними в усьому світі, SPAR об’єднав зусилля з міжнародною компанією з селекції овочів Rijk Zwaan. У магазинах SPAR в Індії та Нігерії були представлені нові сорти овочевих снеків, які мають на меті змінити поведінку покупців. Основна увага приділяється наданню в магазинах інноваційних, високоякісних, здорових свіжих продуктів місцевого виробництва.

SPAR Індія використовує тенденцію до перекушування з брендом SN!BS

На початку 2021 рокуSPAR Індія запустила в продаж різні привабливі, барвисті і корисні закуски під маркою SN!BS у чотирьох магазинах в Бангалорі. Завдяки співпраці з овочівницької компанією RijkZwaan SN!BS відразу ж досягли успіху.

«Снеки – це зростаючий сегмент в усьому світі, і Індія не виняток. Споживачі все частіше їдять снеки замість їжі. Бренд SN!BS дозволяє пропонувати нашим клієнтам щось інше: дивовижні, привабливі, свіжі та корисні овочеві закуски. Крім того, ці овочеві снеки мають більш тривалий термін зберігання, що допомагає скоротити втрати магазинів», –  пояснює Венкатаредді Т. Г., керівник відділу фруктів і овочів.

SPAR створив різні суміші снеків із томатів, перцю та огірків у поєднанні червоного, жовтого, помаранчевого і зеленого кольорів.

«Відгуки споживачів були дуже позитивними. Колірний контраст дуже привабливий та стимулює імпульсивні покупки. І спеціально розроблена упаковка SN!BS теж допомагає», – додав керівник.

Тісна співпраця під час запуску

SPAR Індія впевнена, що овочеві снеки матимуть успіх. Ця концепція відповідає тенденціям перекусів і здорового харчування. Вони планують розширити свою маркетингову діяльність, наприклад за допомогою роуд-шоу, а також працюють над стабільністю поставок. Rijk Zwaan India активно шукає відповідних виробників, щоб підтримати цю ініціативу. Місцеві команди працювали над концепцією SN!BS, включаючи дизайн, харчову цінність і позиціонування продукту в магазині. Вони також підтримували діяльність з відбору проб у магазинах, підвищуючи обізнаність клієнтів SPAR в Індії.

SPAR Нігерія представляє нові сорти овочів

Торік SPAR Нігерія представила нові сорти овочів в SPAR Lekki у співпраці з селекціонером RijkZwaan. Завдяки співпраці з RijkZwaan і вистриб’ютором Seedforth Agro високоякісні сорти вирощують цілий рік на фермі площею 20 акрів.

Першим продуктом, який був успішно представлений клієнтам SPAR, став новий сорт – огірок без кісточок. За словами представника SPAR Нігерія, унікальний смак визнаний споживачами як неперевершений.

Незважаючи на проблеми, викликані пандемією, яка зупинила поїздки і створила труднощі з отриманням насіння, агроном ферми через цифрові платформи давав поради щодо добрив, дефіциту поживних речовин, шкідників і хвороб.

Працюємо разом заради здорового майбутнього

SPAR Нігерія має намір представити більше нових сортів помідорів, динь та огірків, спираючись на успішну співпрацю. Усі партнери вбачають у цьому здорове майбутнє, працюючи разом над вирощуванням високоякісних і смачних овочів.

Краще разом

Обмін знаннями, ідеями та інноваціями постачальників в поєднанні з глобальними знаннями і досвідом SPAR International показує, як ми стаємо кращими разом. Ретельно відібраний перелік постачальників, що беруть участь у програмі, забезпечує не тільки більш тісну співпрацю між партнерами SPAR і постачальниками, а й швидший доступ до інновацій і розробок. Особливо у ці мінливі часи такий спільний підхід залишиться ключовим фактором у наданні клієнтам SPAR кращої пропозиції.

За матеріалами https://spar-international.com/ 

Логоти мережі супермаркетів Наш Край