Як розкрутити інтернет-магазин: 10 підказок
Щоб поліпшити показники онлайн-продажів, зовсім не обов’язково повністю переробляти сайт або збільшувати рекламний бюджет. Головне – знати свого споживача і правильно презентувати йому пропозиції. Як? Дізнайтеся в цій статті.
Тимчасові розпродажі
Механіка обмеження за часом відмінно працює не тільки в рамках інтернет-магазину. Вона підійде для будь-яких продажів. Є глобальні розпродажі за типом «Чорної п’ятниці» або локальні активності великих агрегаторів. Але ви можете зробити таку акцію на власному майданчику, щоб стимулювати продаж. Вона може бути загальною на весь асортимент або поширюватися тільки на деякі товари.
Оптові знижки
Такий підхід дозволяє мотивувати аудиторію на збільшення середнього чека. Побачивши, що при замовленні, наприклад, від 1 000 гривень буде знижка в 5%, людина з більшою імовірністю замовить на таку суму, навіть якщо вона планувала витратити менше. Таким же чином працюють знижки від кількості позицій в кошику або пропозиції про безплатну доставку.
Робота з покинутим кошиком
Якщо на сайті є можливість зареєструвати особистий кабінет, тоді можна працювати з покинутим кошиком. Деякі дослідження показали, що близько 70% споживачів ідуть з сайту, не зробивши покупку, але при цьому додавши у кошик кілька товарів. Причин, чому людина пішла з сайту, безліч: вимкнули світло, відволіклася і забула, не вистачило грошей, вирішила пошукати інші пропозиції тощо. Магазин же може періодично нагадувати про покинутий кошик через контакти користувача. Для кращої ефективності запропонуйте знижку на загальний чек, подарунок або якісь інші бонуси.
Мультиканальність
Не думайте, що раз у вас власний інтернет-магазин, то всі хочуть купувати винятково через нього. Навіть якщо ви будете заливати сайт трафіком, ви отримаєте більше, якщо станете просуватися через різні канали. Мова не тільки про соціальні мережі, а також про маркетплейси і дошки оголошень. Так, там доведеться окремо публікувати кожну позицію товару, але як канал додаткового просування такі майданчики працюють відмінно. Продажі з подібних ресурсів можуть перевищувати ті, які відбуваються в самому інтернет-магазині.
SEO-оптимізація
Оптимізуйте кожну сторінку з товаром. Якісно опрацюйте текст, щоб ключі в описі виглядали органічно. Подумайте над назвами сторінок, опрацюйте відображення посилання сайту, пропишіть усі ввідні для пошукових систем: description, title, alt для фотографій. Усе це повільно, але правильно буде підвищувати інтернет-магазин в пошуковій видачі.
Контент-маркетинг
Він може бути в різних форматах: контент на сторонніх майданчиках, особистий блог в інтернет-магазині, робота з матеріалами в соціальних мережах та інше. Вся робота робиться для того, щоб споживач контенту перейшов за посиланням на сайт і в ідеалі захотів щось купити. Також підійдуть поради, огляди та інші корисності, які будуть цікаві цільовій аудиторії.
Спілкування з споживачем
Можливість людині отримати відповіді має бути обов’язкова. В ідеалі клієнт повинен мати можливість легко поставити запитання і швидко отримати відповідь. У цьому допоможуть менеджери, що відповідають на повідомлення в чаті на сайті. Якщо запити часто повторюються, то підійдуть чат-боти і скрипти. На крайній випадок для спілкування згодиться форма зворотного зв’язку. Але найкраще мати всі перераховані вище способи, так як комусь зручно поспілкуватися з живою людиною в режимі реального часу, а хтось хоче отримати відповідь на пошту.
Зручний інтерфейс
Ваш інтернет-магазин має бути простим і зручним. Зараз безліч розширень та додаткових інструментів, що інтегруються в сайт. Але часто з ними передають куті меду, через що перебувати на майданчику дуже незручно. Намагайтеся не перевантажити платформу різними примочками і дизайнерськими рішеннями.
Програма лояльності
Це те, що буде впливати на повторні продажі. Звичайно, первинна якість продукту і сервіс, але хороша лояльна програма допомагає зібрати міцне ядро клієнтської бази. Формати бувають різні, але все ґрунтується на вигоді для клієнта за його покупки на сайті. Що більше купуєш, то більше накопичується балів, відсоток знижки і інших бонусів, які в майбутньому допоможуть заощадити живі гроші.
Партнерські пропозиції
Часто навіть для звичайного позитивного відгуку споживача потрібно підштовхувати. А для рекомендації бренду оточенню тим більше. Для цих цілей були придумані партнерські програми. Клієнт призводить іншого клієнта та отримує за це який-небудь бонус. Часто це знижка, подарункове пропозицію або навіть відсоток від доходу. На довгу дистанцію цей інструмент показує високу ефективність, якщо підібрати правильні нагородження.
Висновок
Усі ці поради при правильному підході допоможуть новому інтернет-магазину почати активно розвиватися. При впровадженні кожного інструмента щонайперше думайте про зручність і мотивацію для користувача. Якщо підібрати занадто маленьку знижку, не вгадати з програмою лояльності або партнерства, зиску від них зовсім не буде.
Юлія Димарчук, менеджер з програми лояльності мереж “Наш Край” |SPAR
За матеріалами ресурсу https://spar.ua/