Як обрати приміщення для магазину?
Запорукою хорошої прибутковості торгового закладу є правильно вибране місце його розташування. А як же вибрати правильну локацію під торговий заклад?
Згідно відомої американської приказки, при виборі місця під торговий заклад найбільш важливими факторами є три «L» – «Location, location & location». На шальках терезів, як правило, опиняється два варіанти – окреме приміщення або площа в торговому центрі. Рекомендую звірити їх з вашим типом бізнесу і очікуваннями, і лише після цього, приймати рішення про вибір місця.
Відкриття нового магазину – це, перш за все, детальний аналіз інфраструктури, споживачів і купівельних потоків,а також, конкурентного середовища.
Успішність будь-якого торгового закладу залежить від насиченого потоку клієнтів , тому краще брати в оренду приміщення, які розташовані в районах, з високою кількістю населення, гарними паркувальними місцями; хорошим доступом до торгового закладу та відсутністю поблизу торгових точок з аналогічним асортиментом товарів.
Ретельно і детально вивчаємо інфораструктуру району, в якому плануємо орендувати приміщення : правильно рахуємо прохідність. Саме прохідність, є одним з ключових факторів успіху магазину, який знаходиться на першому поверсі та має окремий вхід. Якщо ж розглянемо орендовану площу в торгових центрах, то тут зіграє роль поверх, на якому буде розміщено заклад.
Якщо ви визначились з місцем розташування приміщення під ваш магазин, то в першу чергу, на що необхідно звернути увагу це конфігурація самого приміщення – важливий фактор у виборі.
Оптимальним рішенням буде оренда приміщення без внутрішніх робіт, в якому орендар зможе створити необхідні умови для своєї діяльності – індивідуальне планування та свій власний стиль. Необхідно чітко зрозуміти чи зручно буде розташувати вітрини, чи є окремий вхід для завантаження – розвантаження товару, чи є окремо передбачено приміщення для складу – від цих нюансів залежить зручність ведення діяльності.
З уваги до всіх згаданих чинників складається модель продажів. Застосування моделі, заснованої на об’єднанні кластерів клієнтів в групи цільових, перспективних і нецільових дозволяє не тільки передбачати поведінку покупців, а й керувати ним, витрачаючи мінімум зусиль. Саме це є основним драйвером зростання продажів і процвітання торгового бізнесу.
Площа магазину – чи є різниця між великою та меншою площами, яку вибрати під свій торговий заклад? Чим більшою є площа, тим більшим є трафік, але на конверсії величина торгової зони позначається незначно. Також немає впливу величина площі і на середній чек. Так що вибір за вами, хоча оптимальним варіантом є торговий заклад площею від 100 до 500 м.кв. Усі види комерційної діяльності вимагають наявності широкого спектру сучасних комунікацій. Тому з’ясуйте у орендодавця наявність та справність таких інжинірингових систем як : електрика та її потужності; каналізація; опалення; водопровід; вентиляція; наявність пожежних та охоронних систем та інше.
Якщо ж вам трапилось хороше приміщення, яке вже було у використанні перед вами, обов’язково зверніть свою увагу на його загальний стан: наявність ремонтних робіт, висота приміщення, стеля та підлога, наявність великих вітражних вікон, хороший стан місць загального користування.
Після ретельного аналізу, звичайно ж, обираємо найвигіднішу ціну та заключаємо договір оренди.
Савич Вікторія, менеджер з питань нерухомості VolWestGroup та мереж “Наш Край”|”SPAR”