Як digital інструменти допомагають продуктовому магазину?

15.01.2021

Digital – маркетинг (цифровий маркетинг) – це термін для позначення маркетингу товарів та послуг, які використовують цифрові технології, інструменти, канали для залучення цільової аудиторії та її утримання.

Digital – маркетинг включає в себе масу тактик, методів, засобів просування товарів, послуг, брендів.

До основних інструментів Digital – маркетингу відносять:

  1. SEO (search engine optimization) – це процес оптимізації сайту під пошукові системи, з ціллю підняття позиції сайту у результатах пошукової видачі пошукових систем за певними запитами користувачів.

До основних факторів ранжування сайту в Google:

  • внутрішня оптимізація сайту (комплекс робіт безпосередньо на сайті):
    • структура
    • title
    • description
    • заголовки h1-h3
    • унікальність контенту на сайті та його оптимізація
    • robots.txt
    • sitemap.xml
    • адаптивність та кросбраузерність
    • швидкість завантаження сайту
    • внутрішня перелінковка тощо
  • зовнішня оптимізація сайту (комплекс заходів поза сайтом) – збільшення кількості та якості посилань на сайт.

2. SMM (social media marketing) – комплекс заходів для просування товарів, послуг, брендів через соціальні мережі.

Для просування компанії не завжди використовують суперпопулярні соцмережі на кшталт Instagram або Facebook. Часто SMM-спеціаліст вибирає більш нішеві майданчики, де з більшою ймовірністю можна знайти цільову аудиторію.

Обов’язками SMM-спеціаліста є:

  • Розробка медіаплану публікації
  • Створення, розробка контенту для соцмереж
  • Слідкувати та реагувати на інфоприводи
  • Аналізувати ефективність соцмереж. Як зростає кількість підписників сторінки, чи збільшується кількість клієнтів із соцмереж, дохід від соцмереж.
  • Налаштування платної реклами у соцмережі (зазвичай це робить окремий спеціаліст таргетолог)

3. Контент-маркетинг – комплекс заходів спрямованих залучення цільової аудиторії за рахунок створення по поширення корисної інформації.

Контент-маркетинг допомагає будувати довгострокові взаємини з цільовою аудиторією. З його допомогою залучають потенційних клієнтів і утримують існуючих. Сайти, у яких є блог, залучають на більше органічного трафіку.

Найважливіше для контенту бути корисним!

Коли користувачі читають ваші інформаційні матеріали,краще дізнаються вас і вашу компанію, починають вам довіряти і поступово стають вашими клієнтами.

4. Контекстна реклама – комплекс заходів спрямованих на показ рекламного оголошення відповідно до змісту інтернет сторінки вручну або автоматично, може бути у вигляді банера або текстового оголошення.

Контекстна реклама показується в пошукових системах, на різних сайтах, в мобільних додатках і на інших ресурсах.

Перевагами контекстної реклами є цільова аудиторія (великий функціонал рекламних систем надає безліч інструментів, що дозволяють звернутися до користувачів, які в вас зацікавлені) та швидкий результат (контекстна реклама починає працювати вже з моменту її запуску, і ви відразу бачите віддачу у вигляді дзвінків і продажів).

5. Email-маркетинг – це способів просування товарів, послуг, брендів через email. 

Запорука успіху Email-розсилки та ефективності email стратегії – якісна база підписників. Ви досягнете успіху тільки в тому випадку, якщо будете спілкуватися з людьми, яким цікавий ваш товар, послуга, бренд. Список розсилки може включати не тільки адреси, але і імена, країну і місто, дату народження і будь-яку іншу інформацію. Надалі ви будете створювати персоналізовані, тригерні, релевантні кампанії на основі цих даних.

6. SERM (search engine reputation management) – комплекс заходів, що дозволяє змістити негативну інформацію у пошуковій видачі та позитивно, ефективно представити бренд. Простіше кажучи, під цим терміном розуміється ряд заходів, які спрямовані на створення позитивного образу компанії в очах потенційних клієнтів.

SERM передбачає роботу з форумами та соцмережами, розміщення новинного і іміджевого контенту, робота з відгуками тощо.

Digital – маркетинг (цифровий маркетинг) має безліч інструментів ми коротко розглянули основні. У час карантину використання Digital-інструментів є необхідністю для кожного бізнесу. Все більше і більше компаній переходить в онлайн, тому розвиток компанії онлайн буде запорукою успіху.

Олександр Дідицький, провідний менеджер з маркетингу Інвестиційної Групи VolWest Group

За матеріалами https://spar.ua/