Власний бізнес: з чого почати?

11.03.2023

На перший погляд, багатьом підприємцям-початківцям здається, що відкрити магазин – це найкраще вкладення, яке не вимагає багато зусиль, часу та коштів. На жаль, це зовсім неправильна думка. У процесі відкриття магазину з нуля виникає стільки питань, що швидко розібратися, ніяк не вийде.

Якщо підходити до вибору напрямку чисто з міркувань комерції, то слід відкривати підприємство будь-якого типу, затребуваного в певному місці. Якщо в спальному районі ніде купити макарони після дев’ятої вечора, краще рішення — власний цілодобовий або з гнучким графіком робочого часу магазину продуктів.

Визначаючись з типом продукції, важливо вибрати точку розміщення без прямих конкурентів поблизу. Або запропонувати покупцеві те, чого у конкурента немає. Наприклад, будучи сусідами з дорогими бутиками, варто пропонувати хороший асортимент за високою ціною. 

Дуже обережно потрібно підходити до ідей, у яких немає аналогів. З одного боку, така справа за відсутності конкурентів отримає максимум прибутку, а з іншого, відсутність конкуренції може означати незатребуваність такої продукції.

Потрібно врахувати:

  • Сезонність бізнесу
  • Конкуренція
  • Назва магазину
  • Бізнес-план
  • Облаштування та ремонт приміщення
  • Реєстрація бізнесу
  • Вибір постачальників
  • Торговельне обладнання
  • Підбір персоналу для магазину
  • Формування асортименту
  • Безпека
  • Відкриття магазину і реклама
  • Оцінка ризиків

Михайлова Наталія — керівниця напрямку напої, тютюн «Наш Край» та SPAR